Volledige versie bekijken : msn contactlijst



MagisterMagic
4 October 2005, 18:43
hallo,
vraag 1: Is het mogelijk om meer dan 150 adressen in een lijst te krijgen aub?
vraag 2: Hoe kan ik de contactadressen exporteren?

Pilote
4 October 2005, 19:05
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=13696

nojs
4 October 2005, 19:49
ik denk (maar ben het niet zeker !!!!!) dat je contactenlijst vergroot als je msn plus hebt ! ( niet zeker :s)

MagisterMagic
4 October 2005, 23:18
pilote, neen, ik bedoel als ik de mailpagina geopend heb...daar alle mailadressen dus!

Mimosa
9 October 2005, 20:39
Werk je met Outlook Express? Kijk dan eens bij Beeld/Indeling en vink daar Contactpersonen aan en dan niet vergeten Toepassen en OK
Misschien is het dat wat je zoekt? ;)

MagisterMagic
10 October 2005, 00:10
nee, is voor msn
dus is: ik krijg een pagina die vol staat met linken en text, wil de linken kunnen behouden, liefst in een lijst ofzo en dan bewaren.

Mimosa
10 October 2005, 08:01
nee, is voor msn
dus is: ik krijg een pagina die vol staat met linken en text, wil de linken kunnen behouden, liefst in een lijst ofzo en dan bewaren.
Nu snap ik het niet goed meer :verlegen: En kun je dan niet Ctrl+A en dan Ctrl+C en dan in een Worddoc. Ctrl+V toepassen? En zo opslaan?

MagisterMagic
10 October 2005, 10:48
ja, dat kopieren en plakken gaat wel, maar dan nog eens uren bezig zijn om de "text" te deleten opdat ik dan alleen de linken zou over hebben, nee bedankt. Is me teveel werk zo.

Mimosa
10 October 2005, 14:34
ja, dat kopieren en plakken gaat wel, maar dan nog eens uren bezig zijn om de "text" te deleten opdat ik dan alleen de linken zou over hebben, nee bedankt. Is me teveel werk zo.
't Was maar een tip he :p

MagisterMagic
10 October 2005, 16:27
ja, versta ik wel, denk dat er geen oplossing zal zijn buiten de uwe.
In ieder geval, bedankt voor alle info!

Mimosa
10 October 2005, 19:51
ja, versta ik wel, denk dat er geen oplossing zal zijn buiten de uwe.
In ieder geval, bedankt voor alle info!

Je moet nog een beetje werk hebben ook hé! :p Niet alles kan in de schoot geworpen worden :p :p :p Voor de rest: graag gedaan en succes ermee ;)

PS: En de linken telkens met de R-muisknop aanklikken, kun je daar iets mee doen? (Opslaan?) Moet je geen tekst deleten. Is ook werk maar ja... :verlegen: