Volledige versie bekijken : een hotmailaccount blokkeren



creature2you
5 October 2005, 11:47
hallo,

ik krijg via een hotmailaccount van een vrouw mails aan die ik infeite niet wil lezen.Ik heb al enkele malen gevraagd om te stoppen maar blijkbaar wil die niet luisteren.

ik heb al geprobeerd met de "ongewenst" knop te gebruiken maar die mails blijven aankomen.

hoe kan ik die mails blokkeren zodat ik die niet hoef te verwijderen elke keer zonder die te lezen..zodat ze bv rechtstreeks de vuilbak ingaan of ( en da zou nog beter zijn) dat ze ineens weg zijn..zelfs zonder via de vuilbak te gaan..

groetjes

g_man
5 October 2005, 12:05
Als die persoon nog tss jou contactpersonen staat, blijft die mail idd in je invak komen. Anders, als ze tekens hetzelfde emailadres gebruikt, zou die met die knop ongewenst, in dat vak (ongewenste mail) moeten terchtkomen. Opletten, als je dat vak leegmaakt, moet je ze allemaal aanvinken, en wanneer je een booschap krijgt, ook daar aanvinken (rapporteren als ongewenste mail) en dan op OK drukken.

Mikail
5 October 2005, 12:33
Als je via instellingen>Bescherming tegen ongewenste e-mail>Afzenders blokkeren de betreffende e-mail adres opschrijft,moet het probleem opgelost zijn.

creature2you
6 October 2005, 11:35
owke,tnx voor de reacties...ik ga de oplossingen eens proberen

groeten

cat
6 October 2005, 21:19
Er bestaat bij hotmail ook nog een optie van

ongewenste email verwijderen => email direct verwijderen (zo komen ze niet in je postvak ongewenste mail) en ga je ze niet meer tegenkomen (je moet wel eerst het adres blokkeren zoals hierboven staat) ook niet.

@ik vraag me af wie dat er nu geen mails wilt lezen van vrouwen, die zijn toch altijd interessant zeker :D

compuchrisje
6 October 2005, 22:16
Ongewenste mail blijft 5 dagen in je hotmail-box, soms zijn er mails bij die je wél wil ontvangen of belangrijk kunnen zijn. Mails die ongeopend blijven, verdwijnen dus na 5 dagen. Tip: maak die vrouw eens héél duidelijk duidelijk dat je niet gediend bent van haar 'attenties'.