Volledige versie bekijken : TNT 2 driver



jurggen
5 October 2005, 18:07
Ik heb de allernieuwste river voor deze videokaart gedownload.Maar als ik hem open en wil installeren geeft hij weer dat m'n huidige hardware niet voldoet.Er is dus een conflict,terwijl alles perfect geinstalleerd is en werkt(een nieuw xp installatie achter de rug).

Iemand ideetjes?


jurggen(sor)

g_man
5 October 2005, 18:34
Welke driver heb je gedownload? De laatste driver is niet noodzakelijk de beste driver, zeker niet voor wat "oudere" kaarten.

eventure
5 October 2005, 18:46
Kheb da ook ies gehad me windows 98,
en tis gelukt toen ik mijn geluidskaart installeerde,
dan sprong ineens een installatieprogramma open ver mijn beeldkaart,
raar maar waar!
en tis een paar keer gebeurt zelfs!

jurggen
5 October 2005, 22:19
Op http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_78.01.html ,dit is de allernieuwste driver die normaal compatibel is met xp en 2000.M'n videokaart ondersteunt deze driver normaal gezien...


jurggen

Heezy
5 October 2005, 23:14
Wat is de exacte foutmelding? Normaal zou het ni mogen, maar mss een DirectX conflict.

jurggen
6 October 2005, 17:50
Het gaat om deze foutmelding:

Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma vinden die compatibel is met uw huidige hardware .Het installatieprogramma gaat nu sluiten.

Ik zou echt niet weten wat er fout is...

jurggen

ghost
6 October 2005, 18:29
Een simpel vraagje hebt je nu die driver eerst opgeslagen op uw harde schijf en dan pas de setup gedaan . Of hebt je rechtstreeks op openen (uitvoeren)geklikt toen je dat download venster had ?

jurggen
6 October 2005, 20:36
Ik heb dus eerst de driver gedownload op m'n hdd,daarna heb ik de setup gebruikt.En tijdens de setup geeft hij deze foutmelding...

jurggen

Heezy
6 October 2005, 23:46
Lijkt mij op een foutje bij het uitpak-programma. Verwijder dus eerst de drivers volledig via software (display driver), en dan nog eens met driver cleaner in veilige modus. Installeer dan winrar, en extract de drivers in een apart mapje. Dubbelklik dan in dat mapje op de setup.exe file. Lukt het nog niet, ga dan naar apparaatbeheer en klik rechts op je videokaart en kies voor stuurprogramma bijwerken, en blader dan naar het mapje waar je hebt geëxtract. 99% zeker dat dit lukt ;-).