Volledige versie bekijken : ssa to srt convertor probleem



goodpitcher
5 October 2005, 21:58
hey
ik heb het programma srt to ssa convertor maar wat zie ik als ik dit open zie ik maar de helft van het scherm niet meer van het programma dwz alles dat rechtsonder staat zoals de knop convert etc zie ik niet dus ik kan het niet proberen ik heb het al 5 keer verwijdert en telkens opnieuw gedownload en nog lukt het niet
hhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeellllllllllllllllppppppppppp pp
goodpitcher(crash)

ghost
5 October 2005, 22:12
Met deze ook ?

goodpitcher
5 October 2005, 22:24
ja hetzelfde effekt het is precies dat de basis instelling in de zin van lengte en breedte van het venster niet juist zijn
ik snap het niet

ghost
5 October 2005, 22:32
Ik heb nog een ander sub to ssa daar kunt je ook srt omzetten naar ssa.

goodpitcher
6 October 2005, 19:34
deze werkt perfect dank u
is wel raar dat mijn programma maar een half venster weergeeft zou dat een instellingsfout zijn of weet jij misschien hoedat dat komt want de rest van mijn programma's werkt perfect alleen dit niet
toch wel bedankt voor de moeite
goodpitcher

filmmachine
6 October 2005, 20:25
nee hoor dat heb ik ook met een SRT to SSA converter.
en ik zocht een andere ervan op en het probleem was opgelost,het zal toch aan het programmatje gelegen hebben.

greetzz

2B's
6 October 2005, 20:34
http://www.urusoft.net/home.php?lang=1 Hier hebben ze een progje waarmee je de ondertitels kan bewerken (instelbaar in het Nederlands)Subtitle Workshop kan je ondertitels in meerdere formaten omzetten én het geeft zelfs de mogelijkheid om je ondertiteling aan te passen naar je eigen wens.

goodpitcher
6 October 2005, 21:36
merci dat gaan we even proberen
goodpitcher

goodpitcher
12 October 2005, 19:44
alles werkt perfect
hier mag een slot op
thx iedereen
goodpitcher