Volledige versie bekijken : Dringend hulp gevraagt



VK.
9 October 2005, 21:45
Ik heb een probleem met men pc ! (crash)

Wel , ik krijg geen beeld meer , nadat ik 2 lampen van mijn (molex) heb afgekopeld dus van de voeding , en ik start men pc op , en ik krijg geen beeld precies niets , denk zelf dat mijn harde schijf niet draaide , na een paar keer is het me dan toch gelukt hem op te starten , na de stekker een paar keer uit te trekken , en op te starten , nu hij werkt terug tot dat ik winxp terug installeerede viel ie uit , en start hij nimeer ! wat is miijn probleem ? ik hoop dat jullie snel een reactie kunnen geven !
amd 64 3000+
512 ram
120gb
ati 9200se
asrock mobo


MVG , Kenny

VK.
9 October 2005, 22:19
Niemand een klein gedachtje ? , is het de voeding mischien , 300 watt voeding

ghost
9 October 2005, 22:31
Kan de voeding zijn ,maar kan ook uw stopcontact zijn steek daar eens eerst iets anders in , een lamp of zoiets . Normaal gezien is er een ledje op uw mobo wat moet branden , zoniet moet je eens uw stekker op en af bewegen aanweerszijden ,kan goed zijn dat uw kabel kapot is of slechte verbinding heeft.

VK.
9 October 2005, 22:59
bedankt voor je reactie :)

het stopcontact was het niet dat weet ik , maar het kan zoals u zegt de kabel zijn maar zo ineens? na 2 lampen te hebben uit te halen , de pc staat nu bij iemand anders , maar de cpu fan werkte nog en de andere fans ook , maar de rest precies niet ! mischien heb je hier een beetje raad bij wat het zou zijn :)

bedankt ;)

Heezy
10 October 2005, 00:12
Ik kan niet goed volgend. Wat bedoel je met lampen uit je molex gehaald?

PS: In het vervolg een duidelijke probleemomschrijving zetten in de titel, de meesten hier vragen dringend om hulp ;-).

J.W.
10 October 2005, 04:19
Ik kan niet goed volgend. Wat bedoel je met lampen uit je molex gehaald?

De poster bedoelt waarschijnlijk "led(jes)"

VK.
10 October 2005, 15:24
2 blauwe neon lampen , van de voeding uitgetrokken

Heezy
10 October 2005, 15:49
Alle kabels al eens nagekeken dat ze nog goed inzitten? Heb het hier overlaatst ook gehad dat hij niets meer deed, en dat kwam omdat de voedingkabel van de hd niet goed meer inzat. Alles eens checken.

VK.
10 October 2005, 16:28
ja dat kan zijn want na 5 keer starte hij wel op ! steker uit het stopcontact te halen enzo , andere connector aan de hd te zetten , precies dat de hd niet draaide , maar de coolers draaide wel ? kan dat?

VK.
10 October 2005, 16:54
toen dat ie wel was opgestart vie ie zomaar uit tijdens xp installatie dacht ik dat ze hebben gezegt

VK.
10 October 2005, 20:04
Ok , Heb de pc terug aan de praat gekregen , na veelvuldig testen (hardware etc te verwisselen wat dus niets uitmaakte) . Nadat ik alles getest had , heb ik de originele configuratie terug gezet en het werkte het ineens terug ?! Nu ben in Windows XP terug aan het installeren . Wat was deze fout dan ? , Is de voeding misschien niet stabiel genoeg ? Alvast bedankt voor jullie reactie's ! Nu hopen dat het niet meer gebeurt :evil: (a)