Volledige versie bekijken : ondertitels op dvd



cimmaron
10 October 2005, 15:03
Hallo Vrienden,
Als je nu bv een film op dvd opneemt via de tv ,neem nu de bbc zenders waar je geen ondertitels hebt zou je dan met je dvd schijfje waar de film is opgenomen kunnen ondertitels zetten via je pc met een of ander programma of gaat dit niet en moet je films opnemen via de pc in plaats van op tv?
Dank bij voorbaat
Groetjes Cimmaron

brainstorm
10 October 2005, 16:41
Dit zou ik ook graag weten ik heb namelijk een dvd film via b-news binnengehaald zonder ondertitels ik heb wel de ondertitels maar welke formaat van ondertitels leest een standalone dvd speler?

Pilote
11 October 2005, 08:00
Dit zou ik ook graag weten ik heb namelijk een dvd film via b-news binnengehaald zonder ondertitels ik heb wel de ondertitels maar welke formaat van ondertitels leest een standalone dvd speler?


http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling.htm

Smokey
11 October 2005, 19:27
koop een kissdvd player die ondersteunt alles en af en toe kun je hem updaten ;)

Sille
11 October 2005, 21:21
maja der zijn wel mogelijkheden om dit te doen denk ik maar dat gaat je wat kosten aan lege dvd's je neemt hem op van tv dan en dan rip je hem naar je pc dan kan je met een tooltje subs in het beeld inbranden en dan de film herbranden op een nieuwe cd denk dat je dan best een dvd-rw aanschaft om die films op te nemen kweet niet of je daar kan op recorde maar je kan proberen

@brainstrom voor jouw heb ik deze oplossing : ik zet mijn films om van avi naar dvd formaat door midel van winavi (gratis trail downloade maar die bevat een reclame advertenties voor **** pm me
en ik zet de subs goed met ffdshow kan je ook gratis downloaden voor meer info staat er hier een handleiding op het forum waar weet ik niet juist

brainstorm
14 October 2005, 15:55
aan dj-sille mijn probleem is de film is dvd formaat, nu zou ik graag de srt file apart mee op de schijf branden maar niet dat de ondertitels er konstant ingebrand staan maar nu de vraag welke extensie gebruikt een dvd voor een srt file zodat je die apart kunt selecteren via de standalone dvd?