Volledige versie bekijken : Silver Crest 5.1 speaker system



schipper1
11 October 2005, 19:02
Hallo,
heb net de silver crest 5.1 speaker system gekocht. Het kan nu best zijn dat het systeem verkeerd aangesloten is maar ik krijg er geen noot muziek uit.
mijn pc :
pentium 4 3.0GHz SKT 775 2MB
moederbord :
ASUS P5GD1 VM
RAM :
512MB DDR 400
geluidskaart :
REALTEK versie 5.10.0.5038
direct X : 9.0C
audio besturing : HD AUDIO
audio codec : ALC861
kan er iemand helpen, dank bij voorbaat
jan

schipper1
11 October 2005, 19:44
Hallo,
De kleurencode is verkeerd op de fichen voor in de pc.
Toch bedankt
jan

Clioke16V
12 October 2005, 00:12
Zijn goede boxen he, heb ze hier thuis ook maar dan voor TV :D

Colisa
4 November 2005, 12:39
Ik heb deze set ook gekocht maar de achterste boxen doen het niet bij mij teminste in hun surround functie. Hoe moet ik deze nu precies aansluiten op de dvd speler (of televisie :crazy: ). Ik heb een dvd speler van Philips DVP 520 met de uitgangen:

Video-out
S-video-out
Coaxial digital out
audio out L/R

Kan niemand mij hiermee helpen? :close

Clioke16V
5 November 2005, 03:00
Ik heb je pm gestuurd he over een eventuele oplossing, maar zoals ik in de PM vermelde ondersteund jou dvd speler geen 5.1 en dus kan je die boxen nooit 100 % goed werkend krijgen ( het echte effect bedoel ik dan ), je kan wel met splitter gaan werken maar dan moet je zien hoe je het aansluit, anders is zelfs je stereo geluid door elkaar ipv links recht.

Colisa
5 November 2005, 18:34
Jah tnx man nou weet ik wat het probleem is. Ik ga zo´n splitter regelen en binnekort een dvd-speler kopen met meer functies met een redelijke prijs. Heb je nog suggesties voor een dvd-speler met mijn speaker system?

Clioke16V
5 November 2005, 21:29
Kijk gewoon dat je zeker een 5.1 systeem dvd speler koopt en dan ben je direct van al die problemen af. Ik dacht toen ook dat ik een 5.1 had tot dat ik mijn 5.1 systeem ging kopen > ja viel dat ff tegen, maar mijn dvd is nog te nieuw en te goed om te vervangen ( ze groeien niet op mijn rug spijtig genoeg :D ), en kijk ook of die dvd speler alle typen dvd's aankan, daarmee bedoel ik DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, als dit op de doos staat ben je al zeker dat je alles kan afspelen.

Colisa
9 November 2005, 01:01
Ik heb een andere dvd speler gekocht en een ander geluid systeem. dvd speler met 5.1 kanalen en een speaker set met ingebouwde versterker anders bijten de versterker en de dvd speler elkaar. Dit probleem had ik dus nadat ik een nieuwe dvd speler had gekocht. Heb toen de geluidset terug gebracht naar de Lidle :p . En net zoals de dvd speler een nieuwe speaker set bij de marskramer gehaald.
De dvd speler is van Home Electronics en de speaker set is van AFK germany. Echt een top geluid komt er uit de speakers !

Tnx voor de moeite allemaal, misschien heb ik er ooit nog wat aan :cool: