Volledige versie bekijken : gmail



matco
11 October 2005, 20:28
ik kan op gmail inloggen en krijg het beeld om naar al functie knoppen te gaan,maar als ik deze aanklik worden ze blauw en verder niets .is wel na een volledige herinstalatie van xp.de knop help gaat wel maar daar word ik nietwijzer van .daar naast staat instellingen,en doet ook niets .als er hulp voor bestaat graag ,heb daar vele foto s' van genealogie uit de familie staan.
alvast dank en groeten matco.

ghost
11 October 2005, 20:40
Eens terug afmelden en uw cookies en tijdelijke bestanden eens verwijderen en terug inloggen .

matco
11 October 2005, 21:04
helaas alles gedaan ,maar geen verschil. toch al bedankt.

spruit
17 October 2005, 18:42
helaas alles gedaan ,maar geen verschil. toch al bedankt.

al eens op een andere pc geprobeerd?

stallion
18 October 2005, 08:22
Kan je es je instellingen van je browser terug op standaard zetten!
De oorzaak zou wel eens daar kunnen liggen....
Lukt het niet, probeer dan es met een alternatieve browser....

Suc6


ik kan op gmail inloggen en krijg het beeld om naar al functie knoppen te gaan,maar als ik deze aanklik worden ze blauw en verder niets .is wel na een volledige herinstalatie van xp.de knop help gaat wel maar daar word ik nietwijzer van .daar naast staat instellingen,en doet ook niets .als er hulp voor bestaat graag ,heb daar vele foto s' van genealogie uit de familie staan.
alvast dank en groeten matco.

MagisterMagic
18 October 2005, 13:27
Probeer eens je internetsettings te veranderen...fouten in scripts uitschakelen.
Anders misschien: Gmaildrive installeren v1.08?

matco
15 November 2005, 20:58
een andere browser was voor mij vreemde taal ,ben maar beginner,maar kreeg nu iemand op bezoek en instaleerde mozilla browser met sucses.kan ik weer aan mijn familie foto s'.
dit is opgelost .nog dank voor het meedenken .