Volledige versie bekijken : Overstappen naar goedkopere formule telenet



Maximus
11 October 2005, 22:54
Ik las onlangs een artikel van mensen die om reden overschakelen van TELENET

INTERNET MONO 41.95 ( telenet express net) naar COMFORT NET 29.95 euro.

dwz dus overschakelen naar een goedkopere formule....... dit kan eenvoudig via mijn telenet site.

Voor die overstap rekende telenet aan die mensen 25 euro administratie kosten aan.

Zijn er mensen die ervaring hebben met zulke geldkopperij toestand ????


Grtz.

Praga Khan
11 October 2005, 22:56
das wel grof en stond dat er niet bij van die admin. kosten??

J.W.
11 October 2005, 23:04
Ik las onlangs een artikel van mensen die om reden overschakelen van TELENET

INTERNET MONO 41.95 ( telenet express net) naar COMFORT NET 29.95 euro.

dwz dus overschakelen naar een goedkopere formule....... dit kan eenvoudig via mijn telenet site.

Voor die overstap rekende telenet aan die mensen 25 euro administratie kosten aan.

Zijn er mensen die ervaring hebben met zulke geldkopperij toestand ????


Grtz.

Staat toch klaar en duidelijk onder de voorwaarden.

http://www.telenet.be/nl/thuis/internet/producten/comfortnet/detail.page#0

Heeft dus niets met geldklopperij te maken. Altijd eerst de voorwaarden lezen alvorens te komen klagen dat er zogezegt onvoorziene kosten bijkomen.

Praga Khan
11 October 2005, 23:58
Staat toch klaar en duidelijk onder de voorwaarden.

http://www.telenet.be/nl/thuis/internet/producten/comfortnet/detail.page#0

Heeft dus niets met geldklopperij te maken. Altijd eerst de voorwaarden lezen alvorens te komen klagen dat er zogezegt onvoorziene kosten bijkomen.
how how hold yer 'orses
hoe leg je dat uit 1000bfr administratie kosten voor een omschakeling
das voor die 5% verlies van hun aandelen goed te maken zeker

J.W.
12 October 2005, 00:26
hoe leg je dat uit 1000bfr administratie kosten voor een omschakeling

Ik wist niet dat het personeel bij Telenet gratis werkte. ;) ;)

Als die persoon niet op de hoogte was van deze administratiekosten is dat zijn eigen fout. Het staat klaar en duidelijk op de site.

Praga Khan
12 October 2005, 00:38
en toch vind ik het zakkenvullerij telenet heeft nog nooit winst gemaakt maar de topman heeft wel dikke poen geschept door zijn aandelen te dumpen komaan man

J.W.
12 October 2005, 00:48
en toch vind ik het zakkenvullerij telenet heeft nog nooit winst gemaakt maar de topman heeft wel dikke poen geschept door zijn aandelen te dumpen komaan man

Een topman moet u wel "dikke poen" laten scheppen wilt u een topman houden.
Zonder deze "dikke poen" geen topman, en zonder deze topman zou er reeds lang geen Telenet meer bestaan.

Praga Khan
12 October 2005, 17:05
en morgen 45% buitensmijten 5% met brugpensioen en de overige 50% dubbel zo hard werken onder strengere (lees: minder loon) voorwaarden terwijl topman allang voor andere firma werkt maar nog wel 78Mnd loon blijft trekken GOE BEZIG die zgn Topmannen

pitbull.spikey
12 October 2005, 17:25
telenet is in mijn ogen pure mafia punt gedaan ik heb juist een avontuurtje achter de rug met telenet maar ik kan hun garanderen dat ik nog een grotere maffiose:cool: ben en dat ik mij zeker niet laat uitbuiten door die vuile oplichters kijk hier maar eens naar en hier kun je genoeg wilde verhalen lezen van hun. http://pub.telenet.be/Deze avond doe ik een post bij klachten en daar gaje DUIDELIJK zien hoe fair en hoe eerlijk uhum uhum ze wel zijn.Ik ben hun achterbaks gedoe en hun ( ik zit hier veilig achter mijn telefoontje ) gedrag meer dan moe

Maximus
14 October 2005, 09:38
Als we naar een hoger niveau overschakelen dan wordt er geen administratie kosten aangerekend ???

Als het juist voor de administratie is , wat is dan het verschil tussen de overstap naar een

lager en die naar een hoger niveau ????

Ik ben ook een telenet express net gebruiker en ik vind als service dat we toch 1 of 2
maal per jaar zonder kosten zouden moeten kunnen overschakelen naar een goedkopere formule.

Tijdens de zomer maanden zijn er veel internet gebruikers die minder gebruik maken ....

Hoe zit dit bijvoorbeeld bij de andere providers ???

Grtz.

Goldie
14 October 2005, 10:54
Deze avond doe ik een post bij klachten en daar gaje DUIDELIJK zien hoe fair en hoe eerlijk uhum uhum ze wel zijn.Ik ben hun achterbaks gedoe en hun ( ik zit hier veilig achter mijn telefoontje ) gedrag meer dan moe

Ik heb zo ook eens gebeld nr telenet met een vraag. Mijn internet werkte niet en ik ben netwerktechnicus v opleiding, dus had al zeer diagnostisch te werk gegaan en alle mogelijke bronnen van storing bij mij thuis gechecked, gaande van eth kaart tot moden, router en kabel, met nodige pings enz.
Ik bel nr Telenet, leg uit dat het niet werkt. Die vent begint daar alle mogelijkheden af te rammellen die ik zou kunnen doen al gedaan had. Bij het derde dat ik volgens hem moest checken zei ik weer: " Dat heb ik al geporbeerd meneer" Die man begon daar te roepen en me uit te schelden (kon er blijkbaar nt tegen dat er nt enkel leekjes bellen), en zei dat hij het signaal tot bij mij tot kon zien gaan op hun pc en dat het prob dus bij mij lag. heb die man vriendelijk bedankt voor zijn gescheld en ben achter de tv gn zitten, pc aan laten staan. Half uur later kom ik achter pc en werkt terug. Dus wel dikke fout bij telenet! soit, adsl is nt veel beter hoor

kwakkwak
20 October 2005, 23:49
Ik vind dit verschrikkelijk, ik ben overgestapt naar het duurste abbonnement (voor de 30 gig) en ik moet geen administratiekosten betalen. Er wordt dus duideliijk een onderscheid gemaakt bij telenet.

Over de beursgang het is normaal dat het flopt he, ik heb commentaar gelezen van paul d'hoore en het aandeel is veel te hoog ingeschat als startwaarde. Aangezien ik de beurs een beetje volg is dit normaal want elk aandeel dat een te hoge startwaarde krijgt flopt de eerste dagen maar dit komt terug daar mag je zeker van zijn.

Spijtig genoeg zijn er vele mensen die niet zoveel met hun pc bezig zijn en daardoor ook niet veel problemen hebben met telenet. Als ik nog moet opnieuw beginnen nooit meer telenet!!! Heb regelmatig problemen met facturen en dergelijke. Eventjes een vb: ben sinds februari gaan samenwonen en we vragen kabel aan (mixtics waar telenet vanuit maakt) we krijgen geen factuur en dan zomaar een herinnering betalen binnen de 5 dagen want anders geen kabel meer en we moeten 40 euro administratiekosten betalen. Een echte schande.

Stond vorige maand ineens op smallband, reden fout in telemeter, 2 dagen smallband. Daar zie ik geen vergoeding meer van zenne.

Allé kga stoppen met mijn beklag te doen.

greetz

permee
4 November 2005, 00:05
Over telenet,maar dan telefonie.
Wij,eigenlijk de vrouw ;) , hebben besloten onze vaste lijn op te zeggen.
Ik bel dus naar telenet,alwaar men direct kan zien vanwaar ik bel -telnr en adres- met de vraag om mijn abonnement te stoppen.Oké maar je moet wel een (aangetekend) schrijven sturen .Ik schreef aangetekend anders raakt ier onderweg mss " verloren".
Als ik nu als belgacom klant had gebeld,met de vraag over te schakelen naar telent telefonie,ging het wel --eerder gedaan.Geen poespas met confirmatie enz.
Op de portaalsite zou je toch moeten kunen inloggen en je abonnement stopzetten?Als aanvragen kan,dan ook beeindigen,vind ik,maar ja ...
Dit is eerlijk het enige minpuntje dat ik met telenet heb gehad,maar het is er wel eentje die steekt,commercieel oké,maar ook klantvriendelijk blijven en als men alles zo graag automatiseerd,het aantal opties niet beperken tot inkomens hee.
Mvg,
permee

Fakke_Berto
5 November 2005, 22:42
Hallo,
Het zou toch normaal zijn dat klanten van het eerste uur, toen er nog alleen telenet mono was en nog geen comfortnet, gratis zouden kunnen overschakelen naar een goedkoper (comfortnet dus) tarief. Ten eerste hadden ze geen andere keuze en ten tweede zijn het deze klanten die Telenet hebben laten groeien.
Groetjes.

Firekoen
13 November 2005, 11:22
overstappen naar de goedkopere formule, gaat dat niet gapaard met minder snelheid en minder volume?

whoopie
13 November 2005, 13:31
beste mensen, de eerste provider die altijd en voor iedereen goed doet, moet nog geboren worden !!!