Volledige versie bekijken : msn meldt vanzelf af en terug aan?



yoda
12 October 2005, 06:13
Hellooooooooooo

Probleemke met msn: onwillekeuring meldt msn vanzelf af, telt dan 10 seconden en meldt dan vanzelf terug weer aan?!

Weet iemand aan wat dit zou kunnen liggen? Ik werk met 2 pc's en een router en op allebei de computers is dit het geval....

groetjes
Yoda

Rosty
12 October 2005, 09:28
Hey Yoda , staan beide pc's aan als dit gebeurt?En krijg je geen waarschuwing van .net?Ik heb dit ook voorgehad en kreeg de vlg waarschuwing: je bent afgemeld bij .net omdat je al op een andere locatie bent aangemeld!Het kan zijn dat beide pc's zich op hetzelfde moment aanmelden bij messenger dat de een de ander voor is,hé!!!!

yoda
12 October 2005, 13:14
iepssssssssss Rosty

Nee, mijn vrouw gebruikt andere pc, dus tis een andere account van msn die aangemeld is, en het gebeurt ook als er maar 1 pc aanstaat.

Toch bedankt voor reply, dude

nojs
12 October 2005, 13:28
het is je internet verbinding die uitvalt , denk ik !!!!! en msn verbind gewoon opnieuw vanaf er internet is

yoda
12 October 2005, 15:54
toch niet, want ik was daarnet windows aan het update en die viel niet uit terwijl msn wel offline ging en opnieuw online?

compuchrisje
12 October 2005, 19:11
'k Denk dat je msn messenger en die van windows met elkaar bakkeleien. De windows messenger schakel je best uit, zodat hij niet meer mee opstart met windows. Dit kan je via Startmenu: uitvoeren - typ msconfig en op het tabblad opstarten zoek je de regel windows messenger, vink die uit. Je zal moeten rebooten om dat actief te maken, doe dat met beide pc's en je probleem zou opgelost moeten zijn.

yoda
13 October 2005, 05:36
Compuchrisje,

thx voor je reply

Ik vind enkel de msn messenger terug in msconfig, de windows messenger staat er niet bij, dus dat zal waarschijnlijk ook het probleem niet zijn, alhoewel het voor mij eigenlijk wel logisch klonk:-)

thx anyway

yoda

compuchrisje
13 October 2005, 08:09
In Outlook Express kan je in het menu Extra de windows messenger vinden. Bij opties kan je dan die uitschakelen, zodat hij niet meer mee opstart samen met windows. Kan ook helpen. Als je echt deze messenger helemaal wil uitschakelen heb je méér nodig, maar dan heb je geen optie meer voor hulp op afstand.