Volledige versie bekijken : Cd-rom station



Ludanto
18 May 2005, 21:45
Mijn vriendin heeft sinds enige tijd een probleem:

als je op het knopje duwt van het cd rom station, flikkert het lichtje wel maar hij gaat niet open..

is er geen command ofzo waardoor je hem kan openen ?

mvg

jurgenv
18 May 2005, 21:57
als je nu eens bij deze computer rechtermuisklik op je cd-rom station klikt en dan op uitwerpen, gaat ie dan nog altijd niet open?

grabber
18 May 2005, 22:04
Misschien zit er iets vast.
Als het goed is zie je een heel klein gaatje op of naast je lade van de Cd-rom, steek hier bv een uitgetrokken paperclipje in en hij zal opengaan.

Ludanto
18 May 2005, 22:19
ok bedankt! zal morgen eens proberen bij haar thuis

Ludanto
19 May 2005, 22:51
mja geen van beiden werkt.. denk dat het gewoon vastzit

het station wil er wel uitkomen maar kan niet..

zal eens moeten binnengedaan worden :)

grabber
19 May 2005, 22:54
Heb je het al geprobeerd met het paperclipje zonder dat er spanning op de pc staat?
Dus stekkers er uit?

grabber
20 May 2005, 00:34
Heb je het al geprobeerd met het paperclipje zonder dat er spanning op de pc staat?
Dus stekkers er uit?

Anders ff de case open schroeven.

PeterN
20 May 2005, 08:02
Normaal zou het moeten lukken met een paperclip zoals martd zegt.
Als het niet moest lukken, moet je daarvoor uw pc niet binnenbrengen. Koop gewoon een nieuwe voor een paar euro en vervang hem. Voor een €15 heb je al een cd rom station.

kwakkwak
23 May 2005, 15:11
Normaal zou het moeten lukken met een paperclip zoals martd zegt.
Als het niet moest lukken, moet je daarvoor uw pc niet binnenbrengen. Koop gewoon een nieuwe voor een paar euro en vervang hem. Voor een €15 heb je al een cd rom station.

Dit klopt. Heb ook eens mijn pc binnengedaan voor zoiets. Ik was meer dan 100 Euro kwijt. Ik was razend. Nu als er iets stuk gaat en het is niet te duur koop ik het zelf aan en steek het zelf je bespaart jezelf echt wel veel geld op die manier en zo heb ik een pc leren bouwen.:clap:

Ché
23 May 2005, 15:38
een beetje handigheid kan je idd veel geld doen besparen. de werkuren om een cd rom in te bouwen zijn op den duur hoger dan het toestel zelf.

Ché

wasbeertje
25 May 2005, 17:03
zo moeilijk kan het niet zijn, als ik als vrouw het zelfs al kan een cd-rom installeren met een beetje durf en handigheid lukt het je wel

groetjes

wasbeertje