Volledige versie bekijken : outlookexpress niet goed geinstalleerd??



fleur
12 October 2005, 20:15
Wie kan mij vertellen wat te doen met wanneer ik een email vanuit Marktplaats wil verzenden en dan zo'n 60 pagina's krijg met: kan de opdracht niet uitvoeren. De mededeling is dan: outlook express is niet goed geinstalleerd.
Met vriendelijk dank,
Fleur:close

spruit
12 October 2005, 20:40
Wie kan mij vertellen wat te doen met wanneer ik een email vanuit Marktplaats wil verzenden en dan zo'n 60 pagina's krijg met: kan de opdracht niet uitvoeren. De mededeling is dan: outlook express is niet goed geinstalleerd.
Met vriendelijk dank,
Fleur:close

wat bedoel je met versturen "vanuit marktplaats"?

fleur
13 October 2005, 19:13
wat bedoel je met versturen "vanuit marktplaats"?

Wat ik bedoel met versturen is een email verzenden vanuit Marktplaats. Voorheen kon dat gewoon maar dit is dus niet meer mogelijk.

spruit
14 October 2005, 17:54
Wat ik bedoel met versturen is een email verzenden vanuit Marktplaats. Voorheen kon dat gewoon maar dit is dus niet meer mogelijk.

is dat dan via een website? indien ja, dan heb je toch outlook express niet nodig? of snap ik het niet ;)

fleur
14 October 2005, 19:59
is dat dan via een website? indien ja, dan heb je toch outlook express niet nodig? of snap ik het niet ;)


Ik ben niet duidelijk genoeg denk ik.
Marktplaats is een website dat 2e hands spullen aanbiedt door particulieren. Je kunt daar dus iets kopen of verkopen. Door de verkoper een email te zenden kun je eventueel meer informatie verkrijgen of maak je een bod. Dit gebeurt dus via Marktplaats en lukt niet.
Zou ik gewoon outlook express openen en een email sturen dan gaat het wel. maar dat is niet de bedoeling. Snappen waarom outlook niet goed geinatalleerd zou zijn via Marktplaats snap ik dus niet. Misschien gewoon een of andere instelling maar ja welke!!
Misschine komt het nu duidelijker over. Ieder geval bedankt voor de moeite.
Voorheen ging het dus wel.
Groetjes Fleur.

spruit
14 October 2005, 20:26
Ik ben niet duidelijk genoeg denk ik.
Marktplaats is een website dat 2e hands spullen aanbiedt door particulieren. Je kunt daar dus iets kopen of verkopen. Door de verkoper een email te zenden kun je eventueel meer informatie verkrijgen of maak je een bod. Dit gebeurt dus via Marktplaats en lukt niet.
Zou ik gewoon outlook express openen en een email sturen dan gaat het wel. maar dat is niet de bedoeling. Snappen waarom outlook niet goed geinatalleerd zou zijn via Marktplaats snap ik dus niet. Misschien gewoon een of andere instelling maar ja welke!!
Misschine komt het nu duidelijker over. Ieder geval bedankt voor de moeite.
Voorheen ging het dus wel.
Groetjes Fleur.
dan ligt het probleem niet bij outlook, das al zeker. Dus naar mijn weten bij de website. Welke browser gebruik je, IE of FF?
Al eens bij de faq op de site van marktplaats geloerd?
Ik vrees dat ik je dan niet verder kan helpen. ;)