Volledige versie bekijken : geen berich kunnen ophalen met outlook



rickske
12 October 2005, 22:16
Telkens wanneer ik mijn outlook express open krijg ik tot vervelens toe telkens dezelfde 2 berichten die van mijn server adres komen,als deze binnen zijn krijg ik de volgende foutmelding,

*Kan bericht nummer 3 niet ophalen.Account:'pop.skynet.be',Server:'pop.skynet .be',Protocol:POP3,Reactie van server:",poort:110,Beveiligd(SSL),Nee,Serverfout:0x800CCC9 0,Foutnummer:0x800420CD

*De reactie van de server was een fout.Account:'pop.skynet.be',Server:'pop.skynet.be ',Protocol:POP3,Reactie van server;'

Dit zijn de gegevens die zijn ingevuld:',Poort :110,Beveiligd(SSL):Nee,Serverfout:0x800CCC90,Fout nummer.0x800CCC90

Ook heb ik al een systeemherstel gedaan,een virusscan,2 spyarescans en de xp sfc scannow met de installatie cd van windows.

Wie weet er hier raad?

grabber
12 October 2005, 23:56
Neem contact op met je provider.
Zie hier:http://home.tiscali.nl/wlvanpelt/praktijkproblemen.htm
ff naar beneden scrollen.

Mak
13 October 2005, 00:39
Ge eens via het web zelf naar je e-mail en verwijdert deze die je steeds terug krijgt.
Succes

Rosty
13 October 2005, 07:24
Misschien eens je internet security uitschakelen!!Heb dit ook eens voorgehad en na telefonisch contact met een medewerker en na het uischakelen van internet security kwamen mijn berichten wel binnen!Reden was dat er een grote of meerdere grote op de server stonden die geblokt werden door NIS.


Grtz,


Rosty.

rickske
13 October 2005, 20:08
Het probleem heeft zich vanzelf opgelost deze avond,ben ook eens op het skynet forum gaan kijken en blijkbaar hadden sommige mensen hetzelfde probleem als ik,dus was er een probleem bij belgacom.