Volledige versie bekijken : Wat moet ik hiermee??



Praga Khan
12 October 2005, 23:47
de rar's ok maar die daaronder
er stond in de info files iets van daemon tools
zal daar al eens een kijkje nemen maar alle hulp is welkom
PS. hoeveel van die verschillende image/brandsoftware moet ik nog gaan installeren zeg dat is voor elke file een ander programma precies?

ghost
13 October 2005, 00:36
Voor te openen met winrar moet je beginnen met de rar dus waar geen nr achter staat. Nog een vraagske welke winrar hebt je ?

Praga Khan
13 October 2005, 11:06
Winrar versie 3.50 maar is trial en als ... niet lukt zal het terug Zipgenius worden denk ik
Maar begrijp het nog niet goed de rar files zijn niet genummerd en de door mijn pc niet herkende zijn allemaal genummerd?

ghost
13 October 2005, 12:19
Eerst moet je eens kijken als je alle rars hebt, dat kunt je doen met die sfv die erbij staat of de par 2 file als je die hebt binnen gehaald . Vergeet ook niet de nfo file af tehalen staat nuttige info op moet je openen met kladblok.
Ik begrijp niet hoe dat komt dat je bij u geen nummers ziet , aan de rars .
Er zijn nog mensen die dat ooit aan de hand hebben gehad , maar de oorzaak ligt nog in de duister . Waarom sommige files zich doorgeven als rar en sommige niet , hebben ze ooit eens uitgelegd maar weet het niet meer:close
Ik weet wel dat dit eerst via mirc of ftp of bittorent is afgehaald , en daarna in die groep nogeens is gepost. Maar je moet dus beginnen met die ene rar zie pic.
http://img294.imageshack.us/img294/5632/pr12mz.jpg

Praga Khan
13 October 2005, 13:13
ZO ff woordje uitleg nu vvor Ghost nadat ik winrar volledig verwijdert had alsook alle restanten reboot en herinstallatie zijn mijn files wel genummerd nu
begrijpen wie begrijpen kan maar ik ga er mijn nek niet over breken ben al blij dat het in orde is (allez zover toch al)
heb nu ook die ene ongenummerde rar file waar ik mee moet beginnen
bedankt voor alle hulp en ik hou je verder op de hoogte van het uitpak-verloop
PS die andere files worden nu ook herkend maar hebben ander icoon en ik denk dat het zipginius icoon is voor rar files zal in winrar eens zien of alles aangevinkt is in associatie's

Praga Khan
13 October 2005, 13:45
ok heb die rar uitgepakt en het is nu een nero burning .iso file dat ziet er al goed uit

Praga Khan
13 October 2005, 15:47
Man man man het zit weer niet mee vandaag heb ik die dvd rustig in brand gestoken zit ik met cyclische redundantie M.A.W. DVD beschadigd ga hem eens volledig wissen en met alcohol120% proberen

Marshall
13 October 2005, 21:18
Het progje "IZARC" al eens geprobeerd, kan vele bestanden aanen naar 'k meen ook gratui, als winrar niet kan dan gebruik ik dit prog,doch heb ze beide op pc staan, in't begin kan het mss wat verwarrend overkomen eenmaal gekent is het fluitje van 'n cent.

't is maar om je wat hulp te bieden.

mvg Marshall. (*_*)

ghost
13 October 2005, 21:21
Het progje "IZARC" al eens geprobeerd, kan vele bestanden aanen naar 'k meen ook gratui, als winrar niet kan dan gebruik ik dit prog,doch heb ze beide op pc staan, in't begin kan het mss wat verwarrend overkomen eenmaal gekent is het fluitje van 'n cent.

't is maar om je wat hulp te bieden.

mvg Marshall. (*_*)
Thnx voor de tip;)

Praga Khan
13 October 2005, 23:17
Het progje "IZARC" al eens geprobeerd, kan vele bestanden aanen naar 'k meen ook gratui, als winrar niet kan dan gebruik ik dit prog,doch heb ze beide op pc staan, in't begin kan het mss wat verwarrend overkomen eenmaal gekent is het fluitje van 'n cent.

't is maar om je wat hulp te bieden.

mvg Marshall. (*_*)
bedankt voor de tip ook als ie niet vecht met zipgenius hoop ik

Praga Khan
15 October 2005, 16:56
Zal eerst niewe dvd-r's moeten kopen laat nog wel iets weten als het gelukt is

baronvonkneukel
16 October 2005, 19:20
Izarc,werkt hier naar tevredenheid. je kan ook files vanuit de verkenner naar 'Izarc'slepen. Perfect in/uitpak progje.

Praga Khan
9 November 2005, 11:56
heb het opgegeven SLOTJE

Praga Khan
17 February 2006, 04:48
amaai dit mag op slot hoor allez toch tof dat ze zolang blijven openstaan.

PeterN
17 February 2006, 09:40
Je bent precies grote kuis aan het houden ;)