Volledige versie bekijken : CarPC



Heezy
13 October 2005, 16:38
Zijn er mensen hier op het forum die ervaring/kennis hebben van een PC in de auto? Ik ben namelijk al een week niets anders aan het doen dan lezen, heb mijn uiteindelijke project bijna helemaal samen, maar zit nog met een boel vragen. Voornamelijk over de FM radio integratie.

Dus zijn er mensen de mss kunnen helpen?

Clioke16V
13 October 2005, 22:24
Heezy dan heb ik mss wel oplossing voor u. Maat van me verkoopt zo'n systemen en bouwt ze zelf in.

Hier is de site www.carputer.be (http://www.carputer.be) en stuur er maar email naar ofzo, als die niets moest laten weten zal ik het hem vragen want zie die wel redelijk veel.

Heezy
13 October 2005, 23:13
Hey Clio,

op men zoektocht deze week ben ik die site ook al tegengekomen. Maar zoals met alles, zou ik liever zelf alles proberen te doen. Geen kans dat je maat gratis info afstaat :D. Of verkoopt die ook mss losse onderdelen, dat zou wel interessant kunnen zijn.

Ik heb net alles zowat op papier gezet. Ga sebiet men schema + opsomming eens op de pc zetten, en dan zal ik het hier eens posten.

Clioke16V
13 October 2005, 23:18
info denk ik wel, nu geen 5 bladen aan info terwijl jij die zelf in 1 gaat draaien he. Maar ik zeg het stuur hem een mail en als hij u niet verder helpt ( zou me verwonderen ) dan stuur je alles maar door naar hier, dan vraag ik het hem :D

ghost
13 October 2005, 23:18
En voorwat moet dit dienen ? Spelletje need for speed opzetten en na doen zeker:p :cool:

Clioke16V
13 October 2005, 23:23
Is heel handig voor uw muziek > 1 cd > 20 liekes > 1 HD > 4000 liekes :D

Heezy
13 October 2005, 23:33
Ok Clioke merci.

Neenee Ghost, dit project is voor men vader, en vooral business gericht. Maar ook een boel multimedia. Ik ga sebiet alles eens op PC mooi zetten, en dan kunde zowa zien wat het uiteindelijk moet worden ;-).

Daarna begin ik aan mijn project :D. En daar gaan idd ook spelconsoles en vanalles inzitten :cool:.

Cabrioboy
14 October 2005, 00:38
Dat ziet er mooi uit in die beemer

Clioke16V
14 October 2005, 01:34
Zei ma zeker is een M3'ken en een M5'ke heeft die ook nog :D