Volledige versie bekijken : Outlook Express



Gertie
14 October 2005, 19:07
ik heb al gedurende een jaar , anderhalf jaar deze niet meer geopend ( veel problemen mee gehad) en nu wil ik deze wel kunnen openen ,aangezien dit ook tevens mijn msn-adres is, stuurd iedereen alles naar dit adres. maar wat ik merk als ik dit probeer te openen is dat het vol zit met virus e-mails, bestaat er iets om deze te verwijderen voor ze ook maar geopend worden ???

Greetz Gertie

spruit
14 October 2005, 19:13
een goeie virusscanner!! en hoe lees jij dan jouw emails??? ;)

Gertie
14 October 2005, 19:27
ik gebruikte altijd gmailaccount maar het zijn er echt teveel om allemaal zelf te verwijderen

Greetz Gertie

Mak
14 October 2005, 19:29
Ga via je webmail en verwijder ze allemaal.
Succes

J.W.
14 October 2005, 19:32
ik heb al gedurende een jaar , anderhalf jaar deze niet meer geopend ( veel problemen mee gehad) en nu wil ik deze wel kunnen openen ,aangezien dit ook tevens mijn msn-adres is, stuurd iedereen alles naar dit adres. maar wat ik merk als ik dit probeer te openen is dat het vol zit met virus e-mails, bestaat er iets om deze te verwijderen voor ze ook maar geopend worden ???

Greetz Gertie

Waarom zou je in Outlook Express je emails moeten openen vooraleer je ze kan verwijderen? Gewoon downloaden en verwijderen zonder ze te openen.

Gertie
14 October 2005, 19:58
en er is dan zeker geen kans dat er eentje binneglipt ???

Greetz Gertie

timberke
14 October 2005, 20:01
virussen starten pas als je de mail opent,niet doen dus deleten

J.W.
14 October 2005, 20:47
en er is dan zeker geen kans dat er eentje binneglipt ???

Greetz Gertie

NOOIT met Voorbeeldvenster werken in Outlook Express.
De mails die u dan download kunt u enkel openen door er op te dubbelklikken.
Klik er rechts op en dan verwijderen kiezen. Nadat u de mail die u niet wilt openen verwijdert hebt, moet u ook de map Verwijderde Items leegmaken.

spruit
14 October 2005, 22:20
gertie, gebruik jij een virusscanner?

compuchrisje
14 October 2005, 22:22
Spruit heeft gelijk, als je toch zo bang bent voor virussen, installeer dan eerst een virusscanner en stel die in om je mail te scannen voor die geopend kan worden. In de 10 jaar dat ik op pc zit, is er maar één keertje een virushoudend document binnengekomen, dat zelfs onschadelijk is gemaakt toen.