Volledige versie bekijken : Ip adres



PorkyFrost
16 October 2005, 17:21
Wat is het beste voor een draadloze ontvanger: automatisch een ip adres geven of een invoeren? bij mij staat het op automatisch maar zou het kunnen dat ik hierdoor bepaalde sites niet kan openen of niet met bf2 online kan? want vroeger had ik dat niet :verlegen:

Heezy
17 October 2005, 02:21
Automatisch. Is er geen firewall of router die de toegang tegenhoudt?

PorkyFrost
17 October 2005, 17:04
Automatisch. Is er geen firewall of router die de toegang tegenhoudt?

we hebben een draadloze router :crazy: van linksys, maar die gebruikte ik al voor ik problemen kreeg met bf2 enz.. ik heb ondertussen wel al een firewall geïnstaleerd, dat kan de oorzaak zijn :evil: ff checken (a)

Jan Smit
17 October 2005, 17:07
Je hoef toch geen firewall te installeren in de linksys router zit toch een ingebouwde firewall die werkt bij mij uitstekend ik heb zonealarm er afgehaald

PorkyFrost
17 October 2005, 17:22
ik heb het precies gevonden (a) ik had 2 draadloze ontvangers die per ongeluk beide opstonden een van topcom en een van smc ik heb die van topcom uitgeschakeld en het werkt precies, nu kan ik toch de update van bf2 downloaden, hetgeen daarvoor niet kon (y)(y)(y)

Heezy
17 October 2005, 17:27
Blij dat het opgelost is :-).

PorkyFrost
17 October 2005, 19:23
ik ook

vanic
17 October 2005, 19:40
Je hoef toch geen firewall te installeren in de linksys router zit toch een ingebouwde firewall die werkt bij mij uitstekend ik heb zonealarm er afgehaald

wel opletten met een firewall in de router die controleert enkel wat binnenkomt... niet wat naar buiten gaat ... de combinatie van beiden ( hard-en software matig) is altijd het beste.