Volledige versie bekijken : Spysweeper probleem



Silverwing
17 October 2005, 17:35
De laatste dagen krijg ik op verschillende tijdstippen een waarschuwing van spysweeper dat mijn abonnement verlopen is,terwijl dit normaal nog loopt tot 6/2/2006!
Ik kan enkel nog manueel definitie's ophalen,terwijl die normaal automatisch moeten opgehaald worden.
Een tijdje geleden heb ik nogtans zonder enig probleem kunnen upgraden van versie3.? naar versie 4.? en nu zou mijn abo dan plots verlopen zijn.
Wat kan ik doen om terug alles normaal te laten verlopen?

filmmachine
17 October 2005, 19:40
soms een Spysweeper met een crack erin ? ;)
of is deze legaal ?

Silverwing
17 October 2005, 20:07
soms een Spysweeper met een crack erin ? ;)
of is deze legaal ?
Het eerste:D maar niamand anders heeft dit blijkbaar en wie weet hoeveel er dezelfde serienummer hebben+er is momenteel geen nieuwe gekreukte :D versie te vinden.

baronvonkneukel
18 October 2005, 14:51
Door te upgrade heb je dit aan de hand. had zelf ook een oudere versie...................tot ik ging upgrade, me zelf verraden. Gezocht naar een nieuwe ..... voor versie 4 , niets kunnen vinden.

Clioke16V
18 October 2005, 15:02
Idd ik heb ook eens gelezen dat DAT probleem komt doordat je de upgrade functie hebt aanstaan, > verwijder prog, installeer het terug en kies dan enkel voor update definities. ( Die heb je tenminste nodig > een mooiere interfase heb je niet veel aan ) Ik heb dit ook maar ergens gelezen maar het zou moete werken, ikzelf gebruik Adaware en spybot.

filmmachine
18 October 2005, 15:18
deze is ook goed gebruik ik nu....

Trend Micro AntiSpyware 3.0


voorheen ook jou probleem met Spysweeper.

sniffer
18 October 2005, 16:52
ik denk niet van die spysweeper dat je abonnement zogezegd verlopen is dat het komt doordat het geen legale versie is.
Wij hebben hier een legale versie gekocht en erop gezet in maart 2005 en we krijgen ook die melding dat ons abonnement verlopen is wat eigenlijk ook niet klopt.

Silverwing
18 October 2005, 20:12
Mijn probleem is ondertussen opgelost dankzij enkele behulpzame leden!
Vind het wel unfair van webroot dat zelfs legale versies met hetzelfde probleem blijken te kampen,koop dan eens iets!
Deze mag op slot.