Volledige versie bekijken : Firefox doet vreemd of is het mijn vidkaart?



Nikolas
17 October 2005, 21:10
Sinds kort geeft Firefox mijn thumbnails/verkleinde afbeeldingen (bv. verkleind door HTML tags) niet goed meer weer :(
Al geprobeerd:

*Nieuwe versie (1.0.7) installeren
*CTRL+F5
*Cache wissen
*Nieuwe profiel gemaakt
*Uitvoeren in safe mode
*Heb geen adblocker

*Drivers vidkaart geupdated (ATi Catalyst 5.10)

http://www.pc-source.nl/uploaden/fotos/naamloos3.JPG


Bijv de afbeelding die ik nu gepost heb zie ik volledig blauw :S Tenzij ik erop klik en hem volledig bekijk!

Aan de site ligt het niet, want in IE doet ie het goed, en vroeger ook!

nojs
17 October 2005, 21:21
bij bibbert het beeld bij firefox

compuchrisje
17 October 2005, 21:24
Sinds ik Firefox erop heb gezet ook probs... vermits hotmail en microsoft internet explorer gebruiken, worden de twee browsers hier regelmatig gebruikt. Met als vreemd gevolg dat mijn derde toetsteken niet meer kan afgedrukt worden. Strange strange

Nikolas
18 October 2005, 18:18
Vreemd genoeg heb ik er geen last van juist nadat mijn pc is opgestart :close

compuchrisje
18 October 2005, 19:50
Klopt, idem hier, maar na een tijdje, als ook internet explorer eens geopend is geweest (bv voor hotmail) is 't hier koekenbak en kan ik alle @ @@@@-tjes ergens uit kopieren ipv rechtstreeks te typen. Die browsers liggen dus met mekaar in de clinch.

P.S. Zoals je ziet, ben ik nog maar pas opgestart, hihi

Nikolas
18 October 2005, 20:06
Tja, ik vind dit echt heel jammer, aangezien ik héél tevreden was over FF. Ik vond vooral het tabbed browsen heel handig....maar aangezien er echt geen oplossing voor te vinden is :cry: (ik heb ook al op andere forums gevraagd enzo), zie ik mijzelf genoodzaakt over te stappen...

Ondersteunt Opera tabbed browsing?

grabber
18 October 2005, 20:21
Tja, ik vind dit echt heel jammer, aangezien ik héél tevreden was over FF. Ik vond vooral het tabbed browsen heel handig....maar aangezien er echt geen oplossing voor te vinden is :cry: (ik heb ook al op andere forums gevraagd enzo), zie ik mijzelf genoodzaakt over te stappen...

Ondersteunt Opera tabbed browsing?

Jazeker

Nikolas
20 October 2005, 20:42
Ben dan maar overgestapt over Opera...heel mooie browser!
Deze mag op slot!