Volledige versie bekijken : Access in het nederlands ?



Ludanto
17 October 2005, 21:25
hey, mijn microsoft acces 2003 is in het engels nu..

zou het graag in het nederlands hebben staan, maar weet niet hoe..

iemand een idee ?


mvg

Baloeke
17 October 2005, 21:35
Een nederlandse versie aanschaffen. Volgens mij bestaat er geen andere oplossing

J.W.
17 October 2005, 23:03
hey, mijn microsoft acces 2003 is in het engels nu..

Zijn uw andere programma's (Word, Excel, PowerPoint enz.) ook in het Engels?

Ludanto
17 October 2005, 23:45
nee, die zijn in het nederlands

J.W.
18 October 2005, 02:15
nee, die zijn in het nederlands

En Access staat op dezelfde Office 2003 cd als de Nederlandse versies van Word, Excel enz.? Of hebt u Access van een andere Office cd (Engelstalige) geïnstalleerd?

Ludanto
18 October 2005, 11:30
dit is een laptop van school en het office pakket werd daar geïnstalleerd. Dus ik veronderstel dat het van dezelfde cd rom komt

J.W.
18 October 2005, 12:41
dit is een laptop van school en het office pakket werd daar geïnstalleerd. Dus ik veronderstel dat het van dezelfde cd rom komt

Het zou me verbazen indien er op een officecd programma's in verschillende talen moesten staan. Waarschijnlijk is dit bewust zo gedaan op school (programma's installeren van 2 verschillende cd's). Wat zeggen ze hierover op school? Om Access in het Nederlands te installeren zult u de Office 2003 Prof cd moeten kopen als ze deze op school niet hebben. Volgens mij is Access afzonderlijk niet verkrijgbaar.
Volgens mij komen de andere officeprogramma's van een cdrom met studentenlicentie en die bevat geen Access.

Ludanto
18 October 2005, 14:13
he sorry, probleem is opgelost!
domme fout van mij :verlegen: , durf niet te zeggen welke:D


deze mag gesloten worden en bedankt voor de hulp !

Baloeke
18 October 2005, 14:17
we zijn toch benieuwd naar je domme fout. Van domme fouten kan je ook leren