Volledige versie bekijken : Probleem met Hotmail



Baloeke
18 October 2005, 23:14
Al de hele dag heb ik problemen met hotmail. Ik heb 2 verschillende hotmail adressen en en valt regelamtig uit en kan mij dan niet meer inloggen

http://img415.imageshack.us/img415/1392/msn18be.jpg

Als ik naar help ga en maak een conrole over het netwerksatus is deze ok.

http://img415.imageshack.us/img415/3130/msn27uo.jpg

terwijl met het ander hotmail adres geen probleem is

Wie kan mij raad geven.

Ps inloggen via http://webmessenger.msn.com/ lukt ook niet

Baloeke
20 October 2005, 22:44
Alle heeft er nu iemand een idee van hoe dat komt?

Beatje
20 October 2005, 22:49
Heb geen idee balouke.
Weet wel dat het bij mij de laatse tijd met msn ook een rommeltje is.
Valt ook steeds weg even later kan ik me dan wel weer aanmelden.
Lijkt ook inderdaad of ik met de ene msn er meer last van heb dan met de andere msn.
Ik heb met de laatst gemaakte msn de meeste problemen jij soms ook?

Baloeke
20 October 2005, 22:53
Heb geen idee balouke.
Weet wel dat het bij mij de laatse tijd met msn ook een rommeltje is.
Valt ook steeds weg even later kan ik me dan wel weer aanmelden.
Lijkt ook inderdaad of ik met de ene msn er meer last van heb dan met de andere msn.
Ik heb met de laatst gemaakte msn de meeste problemen jij soms ook?

Jij kan je nog terug aanmelden ik niet. Met mijn laatst gemaakte hotmail no problems, die blijft online

pitbull.spikey
20 October 2005, 23:00
tis mischien een domme vraag kweet het maar staat uw caps lock toevallig nie aan??

Baloeke
20 October 2005, 23:06
neen hotmail valt weg terwijl ik op de pc bezig ben. Valt uit tijdens een chat gesprek en niet kan meer in te loggen
Is daarstraks rond 20.30 hr uitgevalen en kan er nog steeds niet in

Red Wodka
21 October 2005, 16:29
al geprobeerd om pc volledig af te sluiten en terug op te starten en dan nog eens proberen aanmelden
Heb ook soms problemen dat ik me niet kan aanmelden en dan probeer ik dat ook en dan lukt het meestal wel bij mij

Baloeke
21 October 2005, 16:32
Dat lukt soms, maar is niet handig als je met de pc bezig bent om deze terug op te starten. Ik kan begrijpen als er nieuwe software geinstalleerd wordt om je pc terug op te starten, maar dom als je met een chat-sessie bezig bent, en terwijl ik nog wat anders bezig ben.

DrKucho
21 October 2005, 17:48
server is te bezet en dan houden automatisch mensen die er vaak 8er zitte ff uit en dan denken ze dat ze de minder msnende mensen hun kans hebben ofzow maar de server is te druk dan ;)

Baloeke
21 October 2005, 17:55
Maar als op de controle site staat dat alle systemen stabiel zijn en draaien klopt dit toch niet met wat ze daar zeggen.

compuchrisje
22 October 2005, 00:23
Nee Baloeke met die mededelingen moet je geen rekening houden, dat zijn standaardschermpjes. Er loopt regelmatig wat in 't honderd bij msn, ook door de overgrote toeloop, die nog steeds niet opgevangen kan worden. Enne... spijtig genoeg is dat vaak veroorzaakt door mensen met verschillende identiteiten. Bij pieken vallen bepaalde verbindingen dus uit, en omdat het systeem dan herstellend is lukt het inloggen ook niet meteen. vicieuze cirkel dus.

nojs
22 October 2005, 11:56
gebruik Gmail , nooit geen problemen.
als je er een uitnodeging voor wil , doe een pm met je email adres en je krijgt er één :p

Baloeke
22 October 2005, 12:59
Zou het te maken kunnen hebben met uni patcher van MSN?

@nojs kan je gmail ook gebruiken met hotmail (bv om te chatten) ? zal dan wel nieuwe uitnodigingen moeten sturen maar dat geeft niks.

nojs
22 October 2005, 17:47
@ baloeke : ja dat kan ! je moet gewoon een netpaspoort aanmaken voor dat email adres , staat in de onderste hoek van msn inlog screen (kweet niet meer links of rechts :p) en dan kan je chatten

DrKucho
23 October 2005, 11:21
zal wel :D

Mimosa
23 October 2005, 11:26
Zou het te maken kunnen hebben met uni patcher van MSN?

@nojs kan je gmail ook gebruiken met hotmail (bv om te chatten) ? zal dan wel nieuwe uitnodigingen moeten sturen maar dat geeft niks.
Tuurlijk kan dat! Ik zit op MSN met een telenet-adres! En daarmee chat ik :p ;)

Baloeke
23 October 2005, 11:56
Heb van nojs een uitnodiging ontvangen voor Gmail, waarvoor nogmaals dank. Vermoedelijk zal ik mijn bestaand hotmailadres stillekes laten verdwijnen. Op het eerste zicht ziet het er zeer goed uit om Gmail te gebruiken.

@ Mimosa ik weet dat je met je telenet-adres ook kan chatten of samen met hotmail te gebruiken maar ik wil dat liever toch een beetje gescheiden te houden

DrKucho
23 October 2005, 12:38
neej maar dat betekent niet dat je probleem is opgelost(not spam;128)

maro
23 October 2005, 12:40
Ik heb hetzelfde probleem.Met een adres kan ik mij inloggen zonder problemen en het andere niet. Foutmelding 81000314.
Heb reeds vanalles geprobeerd. Dit probleem doet zich hier althans maar de laatste drie dagen voor.
Eerder nooit problemen gehad.
Vervelend en ik zie ook nog geen oplossing! Wie wel?
Maro

Baloeke
23 October 2005, 13:01
Jij krijgt nog een foutmelding, wat ik niet krijg. Ik wordt gewoon afgemeld, en kom er niet terug in. Als ik veel geluk heb kan dit na enkele uren mij terug inloggen.

eventure
23 October 2005, 13:17
heb ik ook,
bepaalde adressen werken niet, terwijl andere wel werken,
en omgekeerd :close

Msn = (n)

Greeetzzz
Robbe

Mimosa
23 October 2005, 14:59
Heb van nojs een uitnodiging ontvangen voor Gmail, waarvoor nogmaals dank. Vermoedelijk zal ik mijn bestaand hotmailadres stillekes laten verdwijnen. Op het eerste zicht ziet het er zeer goed uit om Gmail te gebruiken.

@ Mimosa ik weet dat je met je telenet-adres ook kan chatten of samen met hotmail te gebruiken maar ik wil dat liever toch een beetje gescheiden te houden

Daar kan ik inkomen, baloeke. Maar mijn contactlist is héél beperkt! ;) Zoals je misschien wel weet of kan vermoeden ;)