Volledige versie bekijken : Website maken met word.



Sunivil
21 October 2005, 16:02
Hallo Websitebouwers,

Heeft er iemand ervaring met het bouwen van een website via Word.
Ik zie dat je daar met een wizard een site kan bouwen.
Wie heeft daar ervaring mee en waar moet ik op letten ?
Ik heb namelijk een boekje geschreven en wil daar nu een site over maken, en dat zou volgens mij eenvoudig moeten kunnen in word als ik het allemaal goed gezien heb.

Groetjes: Sunivil :)

spruit
21 October 2005, 17:36
denk dat je daar heel beperkt in zit, indien je frontpage hebt, zou je beter die nemen, of nog beter --> dreamweaver ;)

simonvdb
21 October 2005, 21:34
Er bestaan duizenden programmakes die meestal veel meer mogelijkheden bieden dan Word om websites te maken. Als je aan Frontpage of Dreamweaver kan geraken, is dat natuurlijk ideaal, maar anders kan je eens gaan zoeken op google of op http://www.download.com/ naar bijvoorbeeld 'free html editor' of zo. Veel succes.

Sunivil
23 October 2005, 11:38
Bedankt voor jullie reactie's
Ik ga er zeker werk van maken en als ik ooit tot resultaat kom zal ik het hier zeker in het forum vermelden.

Groetjes: Sunivil

DrKucho
23 October 2005, 16:43
gebruik bluevoda is best fijn!www.google.nl en dan bluevoda intypen

Sunivil
27 October 2005, 17:37
Hallo,

Bluevoda is inderdaad een mooi en leuk en ik veronderstel een gemakkelijk programma, maar omdat mijn kennis van de engelse taal beperkt is zou ik willen vragen of er ergens een nederlandstalige handleiding te downloaden of te verkrijgen is.

Groetjes: Sunivil

compuchrisje
27 October 2005, 17:59
Je hebt adsl skynet zie ik. Bij skynet is er een webruimte beschikbaar van 50 Mb, in je abonnement inbegrepen. Je doet je aanvraag voor je inlog en kan van de voorzieningen van skynet gebruik maken voor je webpagina. Surf maar eens naar je skynet-site en kies Webruimte. Wedden dat we je stekkie binnenkort kunnen bewonderen?