Volledige versie bekijken : netwerk probleem



gwenn
22 October 2005, 11:52
hallo ik heb thuis 1 laptop en 2 pc's maar ik zit altijd op mijn pc mijn pa zit op de laptop maar doet altijd wel iets verkeerd kan iemand mij helpen van op mijn pc een administrator maken die alle computers in het huis beheert
ik heb er een router tussen staan

capahouse
26 October 2005, 11:46
pc Anywhere en Hatachi aanschaffen. Hatache is gratis en Pc Anywhere is betalend. Een alternatief voov Pc Anywhere is RealVnc, ook gratis.

Ché
27 October 2005, 18:51
Maak een account voor je pa met beperkte rechten, terwijl je op de administrator een paswoord zet dat hij niet ken. Zodoende kan hij alleen inloggen met de beperkte gebruiker en die kan je dan zelf nog aanpassen via policies (start/ uitvoeren/ poledit) wat hij wel en niet mag doen.

Mogelijk zal je poledit wel eerst nog moeten installeren vanaf je XP cd.

spruit
28 October 2005, 13:02
pc Anywhere en Hatachi aanschaffen. Hatache is gratis en Pc Anywhere is betalend. Een alternatief voov Pc Anywhere is RealVnc, ook gratis.

dit is niet echt een vraag op het antwoord hoor ;)
maar aanvullend --> radmin is voor mij momenteel het beste en snelste prog op de markt om via afstand te werken ;)

Ché
28 October 2005, 15:00
dit is niet echt een vraag op het antwoord hoor ;)
maar aanvullend --> radmin is voor mij momenteel het beste en snelste prog op de markt om via afstand te werken ;)

Probleem is dat norton antivirus radmin detecteert als spyware. Maar je kan idd via dit progje de andere pc's overnemen en zelfs afsluiten indien nodig.

spruit
28 October 2005, 17:13
Probleem is dat norton antivirus radmin detecteert als spyware.

nen goeie virusscanner installeren hé ;) :D

Ché
28 October 2005, 20:57
nen goeie virusscanner installeren hé ;) :D

Ik gebruik avg maar op het werk wordt die radmin door norton gepakt.:D