Volledige versie bekijken : Outlook Express



reddevel
23 October 2005, 09:41
ik zit met een probleempje; namelijk ik heb outlook een hele tijd niet meer gebruikt en nu bij het terug in werking stellen werkt OE goed maar als ik op een foto rechts klik en verstuur naar E-mail ontvanger dan vraagt hij of hij ze mag verkleinen als ik dan op ok klik dan zet hij ze over en dan krijg ik deze foutmelding
http://users.pandora.be/reddevel/allerlei/foutmelding%20oulook%20express.JPG
wie kan mij nu vertellen hoe ik dit kan oplossen? :cry:

Mimosa
23 October 2005, 11:22
Staat je Outlook Express als standaard ingesteld?
Via Extra/opties en dan onderaan dat schermpje moet je ff kijken en eventueel aanvinken: dit is het standaard e-mailprogramma (als standaard instellen) en toepassen en OK ;)
Misschien is het dat? Ik weet het niet: kijken maar ;)

reddevel
23 October 2005, 12:35
bedankt voor je reactie maar het staat ingesteld als standaard. Ik weet ook niet of het te maken heeft met het lange tijd niet gebruik van outlook express?

eventure
23 October 2005, 13:26
misschien outlook express eens updaten?

Baloeke
23 October 2005, 13:46
Of win XP eens volledig updaten

ghost
23 October 2005, 14:02
Open outlook express en ga naar help klik op inhoudsopgave en index en en scrol een deel naaronder kijk bij profielassistent, misschien helpt dat.

reddevel
23 October 2005, 16:19
dank je maar ben tot nu toe nog niets wijzer geworden, blijf nog steeds met het probleem zitten. :close

compuchrisje
23 October 2005, 17:14
Reddevel, er is wel degelijk een verschil tussen outlook en outlook express. Als je je login voor je server in outlook express hebt gemaakt, wordt die normaal gezien als standaardmail bekeken. Het een tijdje niet gebruiken laat geen functies verloren gaan hoor. Maar best is zoals al gezegd is, laat outlook express updaten en stel desnoods opnieuw je account in daar, met dezelfde gegevens natuurlijk. Mogelijk gaan dan wel mails verloren, dus maak daar eerst een reservekopietje van;

reddevel
23 October 2005, 17:17
zullen eens proberen met updaten, misschien een domme vraag maar hoe kan ik deze updaten er zijn daar geen functies voorzien of toch? :verlegen:

compuchrisje
23 October 2005, 21:58
Probeer het eens op de gewone plaats, bij microsoft zelf
http://www.microsoft.com/windows/default.mspx

Mimosa
24 October 2005, 08:01
Probeer het eens op de gewone plaats, bij microsoft zelf
http://www.microsoft.com/windows/default.mspx

Niet zozeer zoeken naar essentiële updates maar aangepast en kijken of daar iets tussen zit voor Outlook Express. Of via de Windows Updateslink op je PC kun je er ook geraken aan de essentiële updates en/of aangepast.
Via Configuratiescherm/Automatische Updates.

reddevel
24 October 2005, 14:28
hartelijk bedankt voor jullie tips en hulp, ik ga het eens uitproberen en zien wat het me opleverd. :)

reddevel
26 October 2005, 06:17
probleem is opgelost allemaal hartelijk bedankt voor de hulp en tips (y) (y) (y). Dit mag van mij gesloten worden.