Volledige versie bekijken : problemen met foto's branden op cd. Wie helpt??



Robbedoeske
23 October 2005, 18:19
Ik heb foto's proberen branden op cd met 2 verschillende programma's en met geen enkele is het gelukt.
Even verduidelijken:
Bij een simultatie met Nero krijg ik een foutmelding (heb ze spijtig genoeg niet opgeschreven)

Bij een simulatie met Easy CD Creator krijg ik volgende foutmelding:
Een of meerdere paden in dit cd-project heeft de max. lengte van het
huidige bestandssysteem overschreden.
U kunt doorgaan met het branden van deze cd, maar de bestanden in
deze paden zijn mogelijk beschadigd.
Wat betekent dit?
De foto's zijn wel normaal te bekijken op de pc.

Wie weet raad??

Alvast bedankt.

Kapstertje
23 October 2005, 19:08
Ik denk (als ik het goed lees:verlegen: ) dat je cd te klein is voor de bestanden die je wilt opslaan.
Kijk eens na hoe groot die bestanden in totaal zij en hoe groot je cd is.:)

2B's
23 October 2005, 19:11
Dergelijke melding lijkt me eerder te maken te hebben met de grootte van het bestand dat je wil op cd branden. Normaal kan je zien hoeveel je nog over hebt op je cd, althans dat is bij Nero het geval. In de nieuwste versie van Nero kan je een diareeks (nero vision) maken voor op de verschillende media te branden. Is dat jouw probleem?

Kapstertje
23 October 2005, 19:15
Dergelijke melding lijkt me eerder te maken te hebben met de grootte van het bestand dat je wil op cd branden. Normaal kan je zien hoeveel je nog over hebt op je cd, althans dat is bij Nero het geval. In de nieuwste versie van Nero kan je een diareeks (nero vision) maken voor op de verschillende media te branden. Is dat jouw probleem?wat is dit anders dan wat ik schrijf dan?

2B's
23 October 2005, 19:36
Lieve schat, op het moment dat ik mijn tekst aan het typen was, stond er nog geen enkele reactie. Wellicht waren we gelijk bezig. Tot de volgende.

mamsie754
23 October 2005, 19:37
HEB DAT VANDAAG OOK GEHAD.
heb mijn foto's kleiner gemaakt met resize pictures en het was in orde
probeer dat misschien eens

Kapstertje
23 October 2005, 19:40
Lieve schat, op het moment dat ik mijn tekst aan het typen was, stond er nog geen enkele reactie. Wellicht waren we gelijk bezig. Tot de volgende.Geen probleem ik dacht dat je ook reageerde op wat ik schreef;)

Robbedoeske
23 October 2005, 20:39
Waow, zo vlug antwoord.

Bedankt, bedankt, bedankt.

Ik ga proberen om ze allemaal te verkleinen maar het gaat hier wel over een paar 1000 foto's dus daar zal ik wel even mee bezig zijn.
Of weet er hier iemand een snelle manier voor?

Groeten.

Kapstertje
23 October 2005, 20:42
meerdere cd's gebruiken?Of wil je het liefst alles op 1?

stallion
23 October 2005, 22:14
Met CD2html (http://www.cd2html.de/index.en.html) of Jalbum (http://jalbum.net/) kan je het verkleinen automatiseren zodat je niks manueel moet doen...Spaart je héél wat tijd en energie. :p
Maak gewoon een webalbum aan met je 1000 fototjes, geef het gewenste (nieuwe) formaat. Pluk achteraf enkel de verkleinde afbeeldingen uit je mapje...(y) Suc6




Ik ga proberen om ze allemaal te verkleinen maar het gaat hier wel over een paar 1000 foto's dus daar zal ik wel even mee bezig zijn.
Of weet er hier iemand een snelle manier voor?

Groeten.

Robbedoeske
27 October 2005, 21:19
Bedankt iedereen voor de snelle antwoorden!!
@ Stallion,
Ik ga volgende week dat prog. eens van naderbij bekijken.
Het zou me inderdaad heel wat tijd besparen.