Volledige versie bekijken : avg



posse41
23 October 2005, 21:36
heb een probleem met avg antivirus te installeren ,vroeger ging dat vanzelf inslaleren en terug eraf . en terug erop .
nu het programma instal lukt nog wel zet zich op de harde schijf maar indien ik verder ga met volgende en accepeter en dan normale instal aanbevolen download hij vel verder tot zo ongeveer een 75 procent en breekt dan plots af je ziet de download terug naar 0 procent gaan.


nu in details zeggen ze
ERROR:action failed for file avg7
kan de secice niet opstarten omdat deze is uitgeschakeld of omdat er geen ingeschakelde apperaten met zich heeft verbonden (1058)


ik moet wel zeggen ik heb norton antivirus heb en deze werkt perfekt en doet nog downloads eveneens spysweeper


nu het probleem met avg is ook zo met antivir juist hetzelfde ,ik dacht mss toch ergens een virus binnengedrongen weet niet ,kan iemand vertellen wat het probleem is en nog liever de oplossing

alvast bedankt


groetjes posse(y)

stallion
23 October 2005, 21:40
Algemeen gekend dat AVG niet echt compatibel is met NAV;)
Using two or more antivirus programs can cause problems and the operating stsystem may become unstable

hilive
26 October 2005, 23:59
Het is algemeen bekend dat je beter kiest voor 1 anti-virus pakket dan 2. deze lopen elkaar in de weg. Dus als je een nieuw anti-vuris programma installeert, verwijder of inactiveer de andere. BTW probeer AVAST maar eens. maar schakel de andere uit vooralleer je deze installeert. Oops je bent beter af met 1 vrouw in bed als met 2. ok al is je fantasie anders.

groetjes