Volledige versie bekijken : externe HD 205GB geeft problemen



navarone
24 October 2005, 13:29
Ik heb sinds enkele weken een externe HD 250GB van de Aldi gekocht. Nu toont hij zijn kuren. Nadat ie enige tijd (enkele uren) aanligt begint het lampje groen/oranje te flikkeren. Daarna blijft ie oranje branden. In verkenner kan ik zelfs geen toegang meer krijgen met die HD. Nadat ik de stroomadapter enkele minuten uit het stopcontact verwijdert heb, werkt die harde schijf terug, en kort erna valt hij weer uit.:evil:

Misschien zijn er nog die dat probeem hebben?

gwoppy
24 October 2005, 13:33
Misschien word de hd te warm? Je hebt toch garantie-->breng het terug

Baloeke
24 October 2005, 13:37
ALs je externe harde schijf geen toegang meer krijgt kan je eens gaan kijken in je apparaatbeheer of er geen gele vraagtekens staan.

Als je externe harde schijf maar enkele weken oud is kan je terug brengen en je kan een nieuwe bekomen. Normaal heb je toch recht op garantie van 1 jaar.

navarone
24 October 2005, 13:43
te warm heeft hij zeker niet, maar idd ik heb waarborg
spijtig dat ik al een halve hd vol heb en die software moet nu terug op een andere gezet worden voordat ik die hd inlever

gwoppy
24 October 2005, 13:48
te warm heeft hij zeker niet, maar idd ik heb waarborg
spijtig dat ik al een halve hd vol heb en die software moet nu terug op een andere gezet worden voordat ik die hd inlever
Je kan die software toch terug naar jouw hd in je pc kopiƫren

navarone
24 October 2005, 13:52
ja idd maar dat kost tijd en tegen dat ik 1 GB terug gezet heb slaat de hd al uit, ik moet er ongeveer 100GB overzetten