Volledige versie bekijken : E-mail



traffic
25 October 2005, 18:10
Ik heb een vraagje heb 2 pc's op de zaak allebei aangesloten op skynet heb een e-mailadres op mijn 1ste pc de hoofdpc ,nu is mijn vraag kan ik op die 2de pc een e-mailadres maken dat deze berichten alleen op die 2de pc binnenkomen, dus niet op die eerste en hoe ik dat zou moeten doen

Groetjes
Traffic

Mak
25 October 2005, 20:09
kijk eens bij de helpfile van je e-mail bij meerdere accounts maken.
Succes

spruit
28 October 2005, 12:18
Ik heb een vraagje heb 2 pc's op de zaak allebei aangesloten op skynet heb een e-mailadres op mijn 1ste pc de hoofdpc ,nu is mijn vraag kan ik op die 2de pc een e-mailadres maken dat deze berichten alleen op die 2de pc binnenkomen, dus niet op die eerste en hoe ik dat zou moeten doen

Groetjes
Traffic

Is het de bedoeling van dezelfde account op beide pc's? of een nieuwe op de 2e?

traffic
28 October 2005, 13:21
een nieuwe op de 2de

spruit
28 October 2005, 13:54
een nieuwe op de 2de

ik denk dat je bij belgacom recht hebt op 2 accounts. Dus , je moet de 2e aanmaken via de site van belgacom, inloggen met je gebruikersnaam + ww.
Daarna maak je die account aan in bv outlook express

vrnmmn
7 May 2006, 20:18
Als op een vreemde computer het programma outlook express staat geïnstalleerd... is de gebruiker nog niet zeker een mail te kunnen sturen vanuit die pc noch om er e-mails te ontvangen. Er is immers een account nodig.
Hoe kan men op een pc, toebehorende aan derden (voorzien van O.E) een account aanmaken zoadat ik (zeer snel) kan beginnen mails te zenden/ontvangen?
Het is mijn bedoeling iemand aldaar te leren werken met programma O.E.
Dank voor goed gedocumenteerd antwoord.

compuchrisje
7 May 2006, 23:07
Je kan meerdere accounts instellen, eender welke server je hebt. Maar dan moet je outlook express per computer instellen met een wachtwoord, zodat de tweede computer niet de mail van de eerste krijgt en vice versa. Kijk even binnen je help files van outlook express.
@Vernimmen: op een openbare computer is het onmogelijk om elke gebruiker een eigen account te laten aanmaken. Dan is het best dat de gebruiker naar de mailsite zelf surft. Met "openbaar" bedoel ik dan bv computers in cybercafé of zo.
Zowel bij Telenet als bij Belgacom kan je tot 10 accounts gaan. Stel je die niet in op paswoord, komt gewoon alle mail in één mailbox binnen.