Volledige versie bekijken : gforce 4 MX440 hangt op



davidlysens
26 October 2005, 21:54
hoi ik heb de demo King Kong van Peter Jackson afgehaald maar het spel hangt zich op en kan dan alleen nog maar afsluiten door ,ctrl alt delet
ik zie dan dat het spel 98 % gebruikt van de cpu terwijl kwaliteit op laagste is gezet is dat normaal ?

ik heb een pentium 4 2.66ghz 512 MB met windows xp sp2
en een grafische kaart = Geforce 4 MX440 aanwezig geheugen 64 MB

een zwaardere grafische kaart zou dat helpen en wat voor een zal ik dan nemen, en zal die dan minder cpu van de computer vragen of is dat dan nog 98 % ?

Heezy
26 October 2005, 21:59
Veel nieuwe spellen die uitgekomen zijn en gaan uitkomen, starten zelfs niet op met een GF 4, dus dat moet je eens nakijken bij de systeemvereisten.

davidlysens
26 October 2005, 22:07
op de site waar ik de demo afhaalde stonden deze systeem vereisten
P3 1Ghz, 256MB RAM, 32MB 3D, maar mijn is toch sterker dan zij aangeven of niet

Heezy
27 October 2005, 00:10
Kijk eerste hit (http://www.google.be/search?hl=nl&q=king+kong+geforce+4&btnG=Google+zoeken&meta=) op Google ;-).

nielsvandesype
27 October 2005, 15:41
Het probleem bij jouw is eigenlijk dat je over een geforce 4 mx beschikt dit is maar een direct x 7.0 kaart gelijkwaardig als een geforce 2 maar zonder pixel en vertex shader support wat je wel hebt vanaf een geforce 3 ti. Zij bedoelen dat je over een direct x 8.0 kaart moet beschikken nl een ati radeon 8500 + of geforce 3 +. Wil je het spel spelen zal je toch je kaart moeten upgraden ? Dat met je cpu gebruik draaien er veel programma's in de achtergrond?