Volledige versie bekijken : blokeren



restic
27 October 2005, 23:26
hallo allemaal

kheb ne ambetant probleem, ene die ik ken van vroeger maar geen kontakt meer mee heb stuurt de godganse dag van die fw mailkes door naar iederen (dus ook naar mij) zo'n stuk of 13 per dag en dat is enorm lastig, ik heb dus deze in mijn email geblokkeerd dus gaat hij rechtstreeks naar mijn map verwijderen maar kan ik niety iets anders doen zodoende hij helemaal geblokkeert is dat hij niet meer binnen geraakt in mijn emailadres. 1 ding doe ik zeker niet en da is veranderen vanb emailadres

ghost
27 October 2005, 23:30
http://www.spambouncer.org/

restic
27 October 2005, 23:36
eens bekeken ghost maar versta er de *** van, heb het afgehaald maar er zat nergens geen setup of niets snap het niet

ghost
27 October 2005, 23:42
:verlegen: Mja mijn engels is ook niet wat het geweest is , anders moet je eens kijken , bij google typ email bouncer en dan de pagina's in het nederlands aanvinken

thedoktor
27 October 2005, 23:54
ik gebruik mailwasher version 2.o is heel handig om vooraf iemand te verwijderen en of in een zwarte lijst zetten om dan pas je mailbox te openen.
mailwasher is een gratis antispamtool(gemakkelijk te vinden met zoekmach.)
je kan je e-mail scannen en ongewenste mail bouncen.

J.W.
28 October 2005, 00:29
ik gebruik mailwasher version 2.o is heel handig om vooraf iemand te verwijderen en of in een zwarte lijst zetten om dan pas je mailbox te openen.
mailwasher is een gratis antispamtool(gemakkelijk te vinden met zoekmach.)
je kan je e-mail scannen en ongewenste mail bouncen.

De oude versies waren gratis. De nieuwe zijn te betalen.

Mimosa
28 October 2005, 08:33
Werk je met Outlook Express of met MS Outlook? Dan kun je daar berichtregels instellen in de vorm van: als de mail komt van persoon x dan verwijderen van de server. En dat doet hij op moment dat de mail je OE binnenkomt. De mail van de afzender komt gewoon niet meer binnen!
Ik heb anders een handleidingske in Word voor OE (763 Kb) met schermprints stap-voor-stap, wat dit betreft. Als je wil, post ik het even.

ciriel
28 October 2005, 09:47
mimosa zet dat hier eens op het forum

g_man
28 October 2005, 10:12
Voor "Mailwasher Pro 5.0" deze heb ik ergens in alt.binaries.icons zien staan. :)

Mimosa
28 October 2005, 10:14
mimosa zet dat hier eens op het forum
Ik ga nu proberen ;)
Normaal zou het moeten gelukt zijn!

Nog een kleine aanvulling: Het spreekt uiteraard voor zichzelf dat, als je je post in OE binnenhaalt op meerdere PC's, je dan ook deze berichtregels op elke PC zo moet instellen! ;)
Sorry 'k heb het eraf gegooid, zal even opnieuw maken en uploden! 15.40 u. (werk)

restic
28 October 2005, 16:57
Werk je met Outlook Express of met MS Outlook? Dan kun je daar berichtregels instellen in de vorm van: als de mail komt van persoon x dan verwijderen van de server. En dat doet hij op moment dat de mail je OE binnenkomt. De mail van de afzender komt gewoon niet meer binnen!
Ik heb anders een handleidingske in Word voor OE (763 Kb) met schermprints stap-voor-stap, wat dit betreft. Als je wil, post ik het even.

Ik werk met outlook express en heb dat nu ingesteld in de berichtregels ik hoop dat het werkt maar kan je voor de zekerheid de stap voor stap eens doormailen alle bedankt he

Mimosa
28 October 2005, 17:20
Ik werk met outlook express en heb dat nu ingesteld in de berichtregels ik hoop dat het werkt maar kan je voor de zekerheid de stap voor stap eens doormailen alle bedankt he
Ik heb het bestandje hermaakt, en zal het straks uploaden hier op de site! Ik geraak hier (op 't werk) niet op de centrale schijf waar ik het had opgeslagen. Binnen enkele min. ben ik weer beneden (boterhampauze gedaan) en dan zal ik het vandaar uploaden.
Tot straks ;)

Mimosa
28 October 2005, 17:21
Ik ga nu proberen ;)
Normaal zou het moeten gelukt zijn!

Nog een kleine aanvulling: Het spreekt uiteraard voor zichzelf dat, als je je post in OE binnenhaalt op meerdere PC's, je dan ook deze berichtregels op elke PC zo moet instellen! ;)
Sorry 'k heb het eraf gegooid, zal even opnieuw maken en uploden! 15.40 u. (werk)
Nieuw gemaakt bestandje wordt straks weer op de site gepost ;) :verlegen:
Nu uploaden worddoc Afzenders blokkeren in OE rond 17.35 u ;) Zou moeten gelukt zijn ;)

nielsvandesype
28 October 2005, 19:28
Je kan ook de mails rechtstreeks van de mailserver halen met eremover : http://www.eremover.bizhosting.com/

dapi
29 October 2005, 18:06
dat handleidingske zou ik ook wel willen


greetings
Dapi