Volledige versie bekijken : tmpgenc express



slijkdabberke
28 October 2005, 22:05
ik had een vraag over dit progje weet mischien iemand hoe het komt dat als ik voor het slapen gaan een film laat decoderen en schutdown aanvink mijn pcke s'morgens bij het opstaan nog rustig staat te snorren en dat microsoft antispy een scan heeft uitgevoerd en een logje op mijn bureablad staat te wachten om afgehandeld te worden , en ook nog deze bij tmpgenc plus kon je encode immediately aanvinken dus analyzing overslaan maar bij express vind ik deze optie niet.
alvast bedankt

J.W.
28 October 2005, 22:41
ik had een vraag over dit progje weet mischien iemand hoe het komt dat als ik voor het slapen gaan een film laat decoderen en schutdown aanvink mijn pcke s'morgens bij het opstaan nog rustig staat te snorren en dat microsoft antispy een scan heeft uitgevoerd en een logje op mijn bureablad staat te wachten om afgehandeld te worden , en ook nog deze bij tmpgenc plus kon je encode immediately aanvinken dus analyzing overslaan maar bij express vind ik deze optie niet.
alvast bedankt

Laat MAS op een ander uur scannen, of anders maar 1 maal per week.

slijkdabberke
29 October 2005, 23:43
Dat is het hem juist die staat niet ingesteld om te scannen die start door iets in dat conversieprogramma

J.W.
30 October 2005, 03:00
Dat is het hem juist die staat niet ingesteld om te scannen die start door iets in dat conversieprogramma

Als u Mas download staat deze automatisch ingesteld om elke dag om te scannen.

slijkdabberke
30 October 2005, 22:14
, en ook nog deze bij tmpgenc plus kon je encode immediately aanvinken dus analyzing overslaan maar bij express vind ik deze optie niet.

slijkdabberke
30 October 2005, 22:16
bedankt J.W. heb bij deze mas aangepast had dat niet gezien dat hij standaard op elke dag scannen stond

slijkdabberke
18 December 2005, 14:08
mag slotje op