Volledige versie bekijken : K*t Firefox



Scarface
28 October 2005, 23:23
Ik heb weer een Firefox foutmelding gekregen, wat ik een tijdje geleden ook had. Door dit worden al mijn Bladwijzers gewist en werken sommige van mn extensies niet. En er zijn nog een paar dingen verkeerd. Dit is echt te dom gewoon. Ik hoor van iedereen dat firefox erg goed en blablabla is maar enige wat ik krijg is gewoon problemen. Nu zijn weer al mijn bladwijzers weg. Hier heb je screenshots van de foutmeldingen die ik krijg;

http://img485.imageshack.us/my.php?image=ff23ku.png

http://img406.imageshack.us/my.php?image=ff3qn.png

en CHKDSK uitvoeren doet ook geen reet. Is er enige manier om dit te repareren en all weer terug te krijgen? (Favo''s)

Firefox werkt nu wel maar ik krijg om de 10 seconden deze 2 foutmeldingen onderin mn scherm.

jurgenv
28 October 2005, 23:32
eens firefox herinstalleren?

Scarface
28 October 2005, 23:38
ja dat had ik ook gedaan de eerste keer toen ik dit kreeg. Had het volledig gewist en opnieuw geinstalleerd. Gek genoeg waren mn extensies er nog, ondanks ik echt alle mappen van FF had gewist. Toen deed alles het weer goed. Maar met telkens verwijderen en opnieuw installeren om de 1,5 maand kom ik ook nergens. Ik zoek een manier om het volledig te herstellen en voorkomen. Mijn bladwijzers zijn nu gewoon weg, en dat is enorm vervelend.

ciriel
29 October 2005, 00:05
alles verwijderen van firefox ook desnoods de vroegere versie's; en een scan doen met ccleaner en regsupreme pro, zodat het register ook is op gekuist, heb vroeger ook eens problemen gehad met een oudere versie en zo heb ik dat opgelost .

Scarface
29 October 2005, 00:30
..........geen manier om het te herstellen ofzo? Want wat jullie nu zeggen kan ik ook wel zelf doen. Maar het probleem is dat het over een maand ofzo weer gaat gebeuren..

Snakey
29 October 2005, 00:36
Waarschijnlijk heb je een verkeerde extensie geïnstalleerd, als je firefox nog kan opstarten, exporteer dan je bladwijzers. Sluit firefox. Verwijder je hele profielmap van firefox (in application data) en start firefox opnieuw op.

Scarface
29 October 2005, 00:48
nee. Ik heb al weken geen niewe extensies gedownload. Dit is gewoon echt een random bestandfout. En ik heb geen bladwijzers meer, dus ik kan niks meer exporteren :(

how could this happen to meeeee, I made my mistakes, got nowhere to ruuuuuuuuuuuun!!!!

Snakey
31 October 2005, 12:54
Verwijder eens al je extensies.

gertj3
18 December 2005, 14:49
Verwijder eens al je extensies.

of zoals eerder al geschreven alles verwijderen van firefox en alles schoon opkuizen !!

En vindt het nogal een rare fout !

heb je misschien zelf zitten prutsen aan je firefox instellingen?