Volledige versie bekijken : Telenet test mogelijkheden van het netwerk



Hamaruni
30 October 2005, 14:14
bron: http://pub.telenet.be/

:wtf: Verschillende van onze leden lieten weten dat zij deel uitmaken van de testgroep die door Telenet werd uitgekozen. Zij kunnen nog tot eind van deze maand gebruik maken van een verhoogde snelheid. Telenet wil hiermee de mogelijkheden van haar netwerk testen. Zij zal ook peilen naar de impact hiervan op de gebruikservaring van haar klanten.
Het testpubliek bestaat uit 15000 klanten van de residentiële breedbandproducten. Geografisch vielen de klanten in de regio's Brugge, Roeselare en Dendermonde in de prijzen.

laat hier ook eens weten hoe jullie het stellen en wat de verschillen zijn.


groeten,
Hamaruni

Simply
30 October 2005, 14:22
Als idd blijkt dat deze snelheidsverhogingen moglijk zijn, zouden de Telenet-klanten het appreciëren moest dit kunnen toegepast worden zonder een prijsverhoging van het abonnement!

ciriel
30 October 2005, 17:13
ik heb er zelf niet van ondervonden dat het rapper ging,heb ik ook gemeld bij telenet

bike devil
30 October 2005, 21:19
de upload was toch wel beter maar anders ook niet echt verschil

kurt0015
31 October 2005, 00:00
Plaats van dat ze nog hogere snelheden proberen kunnen ze beter de download en upload limits weg laten dit zou pas een helehoop extra klanten lokken.

ciriel
31 October 2005, 11:01
kurt0015 heeft volledig gelijk ze zouden beter hun telemeter afschaffen, want ik denk zelf dat hij niet betrouwbaar is.

stallion
31 October 2005, 12:26
Hier vooral hogere uploadsnelheid opgemerkt + (waarschijnlijk) een foutje van hen...een downloadlimiet van 50 Gig (ik heb geen volumeblokken bijgekocht)
Dacht eerst dat het tijdelijk was, maar blijkt al meerdere weken zo....:wtf:

Snakey
31 October 2005, 22:30
Idd, ik maak nu lekker gebruik van mijn extra volume :p

kurt0015
31 October 2005, 22:47
hoe kan je dat eigenlijk krijgen :) of moet je uigekozen worden :crazy:
of krijgen mensen da met telenet expressnet tubro

jurgenv
31 October 2005, 22:48
Hier vooral hogere uploadsnelheid opgemerkt + (waarschijnlijk) een foutje van hen...een downloadlimiet van 50 Gig (ik heb geen volumeblokken bijgekocht)
Dacht eerst dat het tijdelijk was, maar blijkt al meerdere weken zo....:wtf:

mij hoor je niet klagen :p:p

Snakey
1 November 2005, 10:16
Nee, Telenet voerde test-werken uit in bepaalde regio's, waarbij we konden genieten van maximale snelheid voor een week (degene die ervan konden profiteren, kregen van telenet een nieuwsbrief in hun mailbox hierover), maar het limiet blijft al enkele weken op 50 GB staan.

Simply
1 November 2005, 13:57
Ik woon precies echt in de verkeerde regio!!! :(

stallion
1 November 2005, 14:08
Bwah, klagen doe ik niet, eerder volop genieten....

mij hoor je niet klagen :p:p

kurt0015
1 November 2005, 22:27
ik dan ook :close heb ik weer eens pech :crazy:
maarjah volgende keer meer geluk he :p

Ivan
1 November 2005, 22:55
woon in de juiste maar niets gekregen die z...n

Snakey
2 November 2005, 00:46
Van op de PUB:

Verschillende van onze leden lieten weten dat zij deel uitmaken van de testgroep die door Telenet werd uitgekozen. Zij kunnen nog tot eind van deze maand gebruik maken van een verhoogde snelheid. Telenet wil hiermee de mogelijkheden van haar netwerk testen. Zij zal ook peilen naar de impact hiervan op de gebruikservaring van haar klanten.

Het testpubliek bestaat uit 15000 klanten van de residentiële breedbandproducten. Geografisch vielen de klanten in de regio's Brugge, Roeselare en Dendermonde in de prijzen.

klaaske
11 November 2005, 19:11
Ik klaag ook niet : zou liefst wat meer gigs hebben per maand zonder meer te moeten betalen.

Nikolas
11 November 2005, 19:26
Ik stoor me ook aan die telemeter, iedere keer als je iets groot wilt downen mag je eerst ff kijken op je telemeter of je nog wel genoeg over hebt :S

bazeke
12 November 2005, 11:47
Inderdaad Nikolas,
Soms kom je van die leuke megaposts tegen, maar dan is het altijd uittellen of ik niet te
veel over de schreef ga.
Zoveel mogelijk voor 10 u downloaden...
Maar dan nog... (die 50 GB zou wel leuk zijn...)

Firekoen
13 November 2005, 11:07
degene die 50 GB hebben gekregen, welk abonnement hebben die?

(als ik vragen mag)

ps: ik woon in de goede regio en heb niets gekregen (ben nochtans al 6 of 7 jaar telenetklant)

Matrix
13 November 2005, 11:14
mij hoor je niet klagen maar het zou mooi zijn