Volledige versie bekijken : Nero probleem



ikbenben
30 October 2005, 16:39
Ik had de laatste versie van nero 6 op mijn pc staan.
Ik gebruiktte dit altijd om cd's en dvd's te branden.Ik heb hier nooit problemen mee gehad tot onlangs....als ik een audio cd brand dan zaten er altijd haperingen in de liedjes.
Allereerst heb ik eens met verschillende types cd's geprobeert en met beide bleef het probleem zich voordoen.
Mijn eerste gedacht was dat mijn brander stuk was.Ik heb dus een nieuwe brander gekocht (Benq lightscribe).Na installeren en terug proberen branden was het probleem er nog steeds:close .
Dus enigste mogelijkheid kon zijn het brandprogramma zelf.Ik heb dan eens met Ashampoo burning studio geprobeert en hier lukt het dus wel mee.Eén nadeel aan dit programma vind ik dat de cd's stiller opgenomen worden dan originele cd's.

Dus heb ik nero 6 dan maar verwijdert en de nero 7 geinstalleerd.
Na proberen van nero 7 was het probleem nog steeds aanwezig.

Wat kan het probleem zijn?Vroeger werktte nero perfect voor audio cd's en nu totaal niet meer:cry:

ghost
30 October 2005, 17:15
Hapering in de liedjes als je afspeelt op uw pc dus via cd-rom of als je hem in een andere speler steekt?

ikbenben
30 October 2005, 17:41
Beide:crazy:

slijkdabberke
30 October 2005, 22:10
tegen welke snelheid brand je de cd's want dat kan ook de oorzaak zijn en om je mp3's allemaal even veel db's te geven bestaat er een progje mp3 gain (http://www.weethet.nl/dutch/audio_mp3gain.php)

ikbenben
31 October 2005, 14:04
De cd-rw van sony kan enkel maar branden op 4x600 dus aan de snelheid kan het niet liggen.
De mp3's zijn allemaal gelijk van dB's,enkel als ik ashampoo gebruik is het volume stiller dan bij een originele cd.
Maar ik wil terug dat mijn nero werkt:close .
Het rare eraan is dat het in het begin wel ging.Nu heb ik de "oudere" nero 6 eraf gedaan en nero 7 erop gezet en het blijft hetzelfde.

ikbenben
1 November 2005, 12:32
Niemand die weet wat mijn probleem kan zijn:crazy: