Volledige versie bekijken : herprogrameren



frapat
1 November 2005, 11:56
hallo,

heb mijn harde schijf opgedeeld in verschillende partities.
op 2 ervan staat win xp op.
nu,1 ervan zou ik volledig willen wissen om dan terug opnieuw te programmeren zodat mijne norton terug werkt.
kan mij iemand zeggen hoe ik dit moet doen zonder dat er aan de andere partities iets veranderd.

alvast bedankt

frapat

g_man
1 November 2005, 12:27
hallo,

heb mijn harde schijf opgedeeld in verschillende partities.
op 2 ervan staat win xp op.
nu,1 ervan zou ik volledig willen wissen om dan terug opnieuw te programmeren zodat mijne norton terug werkt.
kan mij iemand zeggen hoe ik dit moet doen zonder dat er aan de andere partities iets veranderd.

alvast bedankt

frapat

Je had dus een multiboot? De c:\schijf laten voor wat ie is, en de andere gewoon formatteren. Kan je vanuit de opdrachtprompt, of met een speciaal programma (partition magic of zo).

frapat
1 November 2005, 14:17
g_man,

bedankt voor de hulp
hoe geraak ik nu terug op die partitie om xp er terug op te installeren?

g_man
1 November 2005, 14:55
Dus je wilt opnieuw een multiboot maken?? De cd van XP erin, en bij de installatie gaat ie vragen in welke map (omdat de map c:\windows al bestaat). Daar geef je dan het pad op waar ie moet komen. (bv. f:\windows)

frapat
1 November 2005, 15:10
g_man,

ik wil idd terug een multiboot(zoals jij het noemt )maken.
heb geprobeerd om xp terug te installeren,maar als ik mijn cd-rom insteek en op installeren klik krijg ik de melding dat er al een nieuwere versie van xp op mijn pc staat en ik kan geen andere doelmap kiezen.

frapat
1 November 2005, 19:53
g_man,

heb het probleem gevonden en alles werkt terug.
bedankt voor je hulp

mag een slotje op van mij

frapat