Volledige versie bekijken : Maximaliseren



freeksfrits
1 November 2005, 16:55
Ik heb een vraagje: Als ik op een hyperlink klik, dan open er zich een nieuw scherm (das natuurlijk goed), maar dit scherm opent zich nooit gemaximiliseerd. Hoe kan ik dat wel verkrijgen?

ghost
1 November 2005, 17:39
En als je op de hoek gaat staan , kunt je hem dan groter slepen?
Sommige vensters kunt je nu éénmaal niet groter maken , dat kan dus ook he.

J.W.
1 November 2005, 18:04
Ik heb een vraagje: Als ik op een hyperlink klik, dan open er zich een nieuw scherm (das natuurlijk goed), maar dit scherm opent zich nooit gemaximiliseerd. Hoe kan ik dat wel verkrijgen?

Klik eens rechts op het icoontje van uw browser op uw scherm - Eigenschappen - Tabblad snelkoppeling - Uitvoeren - Gemaximaliseerd

ghost
1 November 2005, 18:11
Klik eens rechts op het icoontje van uw browser op uw scherm - Eigenschappen - Tabblad snelkoppeling - Uitvoeren - Gemaximaliseerd
Gaat dat ook met ie want ik krijg geen eigenschappen ? Of anders versta ik het verkeerd :)

J.W.
1 November 2005, 18:24
Gaat dat ook met ie want ik krijg geen eigenschappen ? Of anders versta ik het verkeerd :)

Jazeker, maar het icoontje op uw scherm moet wel een "SNELKOPPELING" zijn (met een pijltje dat schuin naar rechts boven wijst).

ghost
1 November 2005, 18:27
:close Oww mijn fout ik dacht als de venster al open stond , t'is nu inorde en indd gaat zoja(y)

freeksfrits
5 November 2005, 18:20
OK bedankt het is gelukt.