Volledige versie bekijken : Fat-32



Gertie
2 November 2005, 20:57
ik heb hier een image van een DVD die ik wil unrarren ( zit dus ingepakt) en als ik deze wil unrarren komt de foutmelding erop dat er niet meer dan 4 GB mag gezet worden ofzo, kan iemand me helpen

Greetz Gertie

Kokki
2 November 2005, 21:03
Fat32 ondersteunt geen bestanden groter dan 4 GB. Kan je niet unrarren op een schijf met NTFS (ev. externe)?
Als die schijf leeg is kan je die omzetten in NTFS.
Zelf heb ik dat ook aan de hand met mijn externe HD. Toen ik hem kocht had ik daar niet op gelet, en nu staat ie vol. Als ik nu iets wil unrarren dan laat ik hem dat op mijn C doen (NTFS) en brand ik hem direct.

Gertie
2 November 2005, 21:10
het probleem is dat ik geen lege heb en een externe ben ik voor aan het sparen maar dit kan nog even duren, kan ik niet een of andere instelling aanpassen zodat ik deze toch kan uitpakken ???

Greetzb Gertie

ghost
2 November 2005, 21:17
Als je wilt kunt je ene partitie ntfs maken dat heb ik hier in de tijd ook gedaan , lees dit http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=92345#post92345

Gertie
2 November 2005, 22:28
maarja, ik lees hier dat dit onomkeerbaar is, dus begin ik te twijfelen of ik niet zou wachten, tot ik mijn externe harde schijf heb ( enkele suggesties mss voor keuze van de schijf ? )

bedankt en
Greetz Gertie

ghost
2 November 2005, 22:40
Ja als je iemand kent die wel ntfs heeft , kun je de rars op een dvd branden en dan daar op die zijnne pc open doen en branden:D

Gertie
3 November 2005, 19:36
en ivm die harde schijf, heeft iemand een goed gedacht van een degelijk ( liefst meer dan 100 GB maar natuurlijk niet teveel) externe harde schijf

Greetz Gertie

Kokki
3 November 2005, 20:36
ik heb er een van de Aldi 149€ voor 250 GB. Buiten het feit dat ik hem 2 weken ben kwijt geweest omdat de adapter stuk was heb ik er geen klagen over. Nadeel is dus dat ie origineel ook in FAT staat.

Gertie
4 November 2005, 09:59
ja maar die schijf staat er nie niet meer toch ???

Greetz Gertie

g_man
4 November 2005, 10:01
ja maar die schijf staat er nie niet meer toch ???

Greetz Gertie

Bij ons staan er nog !

Gertie
4 November 2005, 10:21
in den aldi ???

g_man
4 November 2005, 10:49
in den aldi ???

Ja, in een glazen kastje ... ;)

Gertie
4 November 2005, 11:17
ma da zal bij ons wel zo niet zijn zeker ???

Greetz Gertie

ghost
4 November 2005, 12:42
ma da zal bij ons wel zo niet zijn zeker ???

Greetz Gertie
Als je het niet vraagd zult je het niet weten , anders bel naar de aldi (of in de andere buurt)als er nog zijn ,je moet het toch aan de kassa vragen .

Kokki
4 November 2005, 16:50
ja maar die schijf staat er nie niet meer toch ???

Greetz Gertie

In de Aldi?? Dit is zo'n terugkerend artikel. Net zoals hun laptops zul je die van tijd tot tijd zien passeren in hun folders.

Gertie
4 November 2005, 19:26
ok, dan maar wachten zeker
bedankt en

Greetz Gertie