Volledige versie bekijken : Update Nvidia Vanta LT



sweety
3 November 2005, 00:57
Goeie avond iedereen, dit is allemaal een beetje nieuw voor mij,hopelijk heeft iemand raad op mijn vraag!
Ik heb een IBM P4 1,5Gh PC, met een videokaart van NVIDIA;Vanta LT 16 Mb. IK heb de software SANDRA lite erop gedraaid en die raad mij aan om mijn video bios te updaten; nu is die versie 3.05.00.10.45. Ik vindt nergens een driver die wilt werken; oftewel een lagere versie. wanneer ik de versie 40.xx of 71.xx probeer, zeg hij tijdens de installatie dat er geen hardware gevonden is voor die software922
Groetjes SWEETY:verlegen:

Heezy
3 November 2005, 12:09
Is er een reden dat je je BIOS wil flashen en je drivers upgraden?

sweety
3 November 2005, 20:37
Niet speciaal, maar ik had sandra lite gedraaid en die rade aan deze te updaten. Nu heb ik uit pure miserie reeds een versie kunnen opstarten, maar het is wel een oudere versie zonder 2D,3D. Dus momenteel ben ik de pineut.

sweety

Heezy
3 November 2005, 23:27
Mja, Sandra zal dat altijd zeggen als er een nieuwe versie van het BIOS is. Je kan het updaten, maar als niet echt hoeft, en je bent geen tweaker die het beste van het beste wil, moet je niet flashen hoor. Kans dat er iets misloopt is klein, maar als het misloopt, heb je veel miserie.
En ivm die drivers, zet maar gewoon de drivers van de cd erop. Zulke chips durven wel eens heel kieskeurig zijn, en werken niet goed met andere drivers.

sweety
7 November 2005, 21:08
Goeie avond, feit is dat ik die pc kunnen kopen heb voor 150 euro, maar er was niets van drivers erbij.Of is het probleem dat het een IBM is?Wat voor raad zou je geven; verder zoeken of gewoonweg afblijven! Ik speel immers toch géén spelletjes. Mijn interesses gaan in het opzetten van thuisnetwerken en virtuele machines erop draaien ivm. mijn avondcursussen. groetjes sweety

Heezy
7 November 2005, 21:42
Afblijven dan. Je hebt er geen baat bij ;-). Enkel de drivers erop zetten.