Volledige versie bekijken : Internet na formatteren



Nikolas
3 November 2005, 15:06
Ik heb een vraagje: als je een computer geformatteerd hebt en je zet er dan weer Windows op. Kun je dan gewoon terug op internet als je gewoon internet inplugt en voor de rest gedaan of moet je eerst nog wat dingen instellen. Ik weet dat dit een beginnersvraag is, maar ik ben geen zo'n netwerk/internetkenner...

Thx,
Nikolas

woepi
3 November 2005, 15:10
Zit je op telenet of ADSL ??

Nikolas
3 November 2005, 15:24
De persoon voor wie de comp is zit op telenet

woepi
3 November 2005, 15:28
Na het formateren en de drivers geinstalleerd te hebben, kan je normaal gewoon terug op 't internet.

Nikolas
3 November 2005, 15:29
dus gewoon inpluggen en surfen? En welke drivers bedoel je?

Gertjeeuuhh
3 November 2005, 21:42
Ik denk dat hij het cd-romstation enzo bedoelt :S

Baloeke
3 November 2005, 21:53
Je moet je netwerkkaart installeren. Dit is een cdrom bijgeleverd bij de pc. Meestal staat op die cd ook je drivers voor de grafische kaart, soundkaart, ...

woepi
3 November 2005, 22:02
Je moet je netwerkkaart installeren. Dit is een cdrom bijgeleverd bij de pc. Meestal staat op die cd ook je drivers voor de grafische kaart, soundkaart, ...

Inderdaad ;)

Pegasus
16 May 2006, 18:17
Vergeet ook je gebruikersnaam en pw niet in te vullen alvorens je een connectie probeerd.

Nikolas
16 May 2006, 20:13
Vergeet ook je gebruikersnaam en pw niet in te vullen alvorens je een connectie probeerd.

En waar zou ik die moeten invullen ?

bike devil
16 May 2006, 22:27
nee je moet niets invullen

kabel er in en je bent vertrokken

Rosty
17 May 2006, 06:15
En waar zou ik die moeten invullen ?
Als de persoon in kwestie nog zijn boekje heeft van telenet staat alles er stap voor stap in uitgelegd!!E-mail bij E-mail en Internet bij Internet.
Indien hij het boekje niet meer heeft laat dan iets weten en dan post of PM ik wel de uitleg voor betreffende onderdelen.

Grtz,

Rosty.

Wayne
18 May 2006, 22:03
Voor zover ik weet moet ik dat niet ingeven na het formateren van een pc.
Tenminste voor telenet klanten
gebruikersnaam en paswoord heb je nodig om uw mailbox terug te configureren van telenet.

Pegasus
21 May 2006, 11:44
Ingeval je,je router moest gereset hebben.voor een nieuwe verbinding met het internet.nadat je alle onderdelen van je pc terug gemonteerd zou hebben.En toch zeker van een netwerkkaart.

Of hebben jullie al terug verbinding met het internet?