Volledige versie bekijken : Leden administratie programma Acces



Jan Smit
3 November 2005, 16:43
Ik zoek een Leden administratie programma voor een kleine bridgeclub 60 leden en wil de inkomsten en uitgaven en adressen verwerken heb het in Excel geprobeerd werkt wel inkomsten en uitgaven maar adressen gaat moeilijker ik wil het gaan maken ik Acces wie het een sjabloon of voorbeeld of weet een Leden administratie programma wat weinig of niets kost de Leden betalen ook weinig contributie het zijn allemaal ouderen en dat willen we zo houden dus als het via Acces kan graag want ik heb Office 2003 op de computer staan alvast bedankt Jan Smit

Jan Smit
3 November 2005, 17:26
(y) en weet iemand al wat ?

g_man
3 November 2005, 19:57
Een beetje geduld oefenen... ;) ...de mensen de tijd geven om te helpen zoeken hé...enne gebruik aub leestekens, dat maakt het voor iedereen makkelijker.:)

Jan Smit
3 November 2005, 20:58
Ok zal er aan denken de volgende keer neem me niet kwalijk.

Johnny
3 November 2005, 23:31
Dit is alvast een mogelijkheid:
http://office.microsoft.com/en-us/templates/TC010178391033.aspx

compuchrisje
3 November 2005, 23:41
Mooie tip! merciekes!

J.W.
4 November 2005, 00:37
Mooie tip! merciekes!

Wel zorgen dat u ActiveX toelaat, anders noppes. Dus enkel te downloaden met IE. (is natuurlijk ook een M$ product, net als IE)

wasbeertje
5 November 2005, 14:18
eenvoudig, en simpel database maken en invullen aan de hand van een formulier. Niet te ver zoeken
anders geef me een voorbeeldje door van wat je allemaal wil bijhouden en help je wel op weg.

groetjes

wasbeertje

Sille
5 November 2005, 19:02
aha acces da hebben we tijdens informatica helemaal uitgepluisd maja zoals wasbeertje het zegt is het de eenvoudigste manier