Volledige versie bekijken : Aparte muis op laptop



NickB
5 November 2005, 13:15
Hey
Ik heb een extra muis gekocht voor op de laptop voor een beetje deftig te kunnen tekenen...
Je kan het al rade, ze werkt niet natuurlijk.
Als ik ze in de usb poort stop brand het lazerke wel , er komt bij men klokje zon usb icoontje en daar staat dan in onbekend apparaat!!!
Heb dan software gedownload op de site, bij het instaleren zegt hij iets dat hij een touchpad gevonden heeft en alleen "dinges?" voor de usb zal instellen om alles voor de touchpad te behouden? Maar nog steeds geen muis...
Ook niet als ik ze al vanaf het opstarten insteek...
Het is wel met zon usb ovegangetje want de muis heeft zon muisstekker ma de laptop niet.
Meer kan ik er niet over zeggen dus...pls want kheb die domme muis echt nodig..

Simply
5 November 2005, 13:17
Zat er geen software-CD bij eventueel???

Van welk merk is uw muis?

NickB
5 November 2005, 13:19
Nee kheb die muis "los" gekocht het was maar zon goedkope van logitech en op uiterlijk verder gegaan op de site van logitech gaat het om: Logitech® Pilot® Wheel Mouse

vraagteken
5 November 2005, 13:36
op de site van logitech gaan kijken voor software te downloaden

NickB
5 November 2005, 15:34
Heb ik al gedaan Luckyluck

compuchrisje
5 November 2005, 16:57
Tja ken dat van logitech. Krijg je een messenger op je buroblad waar je geen bal mee kan uitvoeren. Probeer nog eens via configuratiescherm, systeem en hardware-apparaten. Gooi de niet werkende muis eruit (niet buiten tuurlijk, maar wel in het systeem) en laat dan zoeken naar nieuwe hardware, die je niet door windows laat zoeken maar zelf gaat aanduiden. Waarschijnlijk is herstarten nodig en zou muizenbeest moeten marcheren. Als ie wil natuurlijk.

NickB
5 November 2005, 20:59
Het enige dat daar staat is dat het een onbekend apparaat is, verder staat erbij dat alles correct werkt.
Maar weet niemand zo waar je er drivers voor kan downloaden, want met die software ben ik niets die is alleen goed voor wat instellingen enzo en die heb ik niet echt nodig...

NickB
8 November 2005, 18:51
Helluw
Het probleem is ontdekt, ben ermee naar de winkel geweest en het bleek dus te liegen aan dat usb stekkertje dat je er moest oppluggen, dat werkt blijkbaar niet zo goed, heb nieuwe muis met usb gekregen en alles werkt perfect.
Doe maar een slotje op deze