Volledige versie bekijken : thuis adres veranderen TT3



Clioke16V
5 November 2005, 21:25
JA hier ben ik weer, ik heb bij mijn vader TT3 geinstalleerd ( op de gps he :D ) maar nu hebben we als 1ste favoriet ( thuis adres ) het verkeerde opgegeven, en mijn vader krijgt dit niet verandert, hij kan de naam van onze straat wel goed zetten maar die gps blijft naar de eerst ingestelde navigeren> hoe dit op te lossen zonder alles er weer af te doen.

Bedankt.

Smokey
5 November 2005, 21:28
ik ken van gps de ballen sorry .

Maar vind dit echt wel grappig hahahahaha
je krijgt van mij een 10/10 :p

graptjen he pol ;)

Clioke16V
5 November 2005, 21:43
Ja had hier gisteren 2 gps'en liggen > 1 van mijn vader en 1 van mijn nonkel > die kennen dara dus de b*llen van en ik moet het oplossen. Ik installeer die alle 2 en neem backup van de 2 gps'en. die van mijn nonkel had ik thuis adres al ingesteld dus die was perfect, en van mijn vader niet > nu doe ik de test en hard reset ik die van mijn nonkel en vader > die van mijn nonkel zet alles terug zoals het moet en die van mijn vader lukte niet. Dus zet ik de backup van mijn nonkel op mijn vader zijn kaart en doe ik de backup > GELUKT :D, alleen nu woont mijn vader ook bij mijn nonkel :D en ik kan het niet vinden. En alles er weer terug opzetten zie ik niet zitten, want mijn nokel zijne heeft hier al 10 keer gelegen om alles er terug op te zetten in een tijdspanne van 2 maanden ( echt lomp denk ik :D ), die snapt er niets van en die drukken maar op alles.

Smokey
5 November 2005, 21:51
lol veel geluk ;)

caught
5 November 2005, 23:51
Hallo,
Ik heb tt5 erop staan en dit is gewoon naar "wijzig voorkeuren" en dan "wijzig thuislocatie" Bij tt3 dacht ik hetzelfde, of niet?

Groeten

Clioke16V
6 November 2005, 02:31
nee TT3 is anders daar noemt dat favorieten > dus 1ste favo is thuis.

caught
6 November 2005, 09:29
hallo,

Ben je hier wat mee?
zie hoofdstuk 4

TomTom 3 handleiding in pdf-formaat: http://www.dectel.be/manuals/tnavned.pdf.

Greetz.

tsjonker
6 November 2005, 12:18
Het is een tijdje geleden dat ik met een 3 versie gewerkt heb, maar ik geloof dat als je ergens staat je dan kan kiezen "opslaan als favoriet" en dat je dan "thuis" kan kiezen.
Dus eerst de gps aanzetten, zorgen dat je connectie hebt en dan eens snuffelen in het menu. Je moet natuurlijk wel bij je vader thuis zijn dan.

Clioke16V
6 November 2005, 15:16
Ja ik heb het gevonden > je ipv tt3 op navigator zetten, even op favorieten zetten en dan kan je die gewoon heel simpel verwijderen.

Allemaal bedankt en hier mag een hangslotje op :D