Volledige versie bekijken : webhosting



knaap
6 November 2005, 09:08
Ik hoop dat ik op het juiste forum ben.

Ik maakte in een nieuwe 'gratis' be.domeinnaam aan. Maar hoe moet ik die naam nu koppelen aan mijn www adres bij skynet?

Martijnc
6 November 2005, 10:59
Normaal heb je er een controlepaneel bij gekregen en kan je dat daar instellen ofwel moet je je host emaillen of ze dat even voor jouw aanpassen.

knaap
6 November 2005, 12:32
De registratie was via de actie waarvoor jullie bij Ivanhoejupiler promotie doen, namelijk gratisbe.be. Geen extra info na registratie. Wie helpt mij verder of is dit misschien een flauwe grap om mijn gegevens te bemachtigen en alzo allerlei spam op ons los te laten.(n)

Martijnc
6 November 2005, 12:34
Die heb ik ook gedaan:p
En als je teruggaat naar die site en klikt op beheer en daarna inlogt met je gegevens werkt het wel. En het is geen flauwe grap.

Ivan
6 November 2005, 12:57
Daar moet je bij eurohost voor zijn.
Als je bedoeld dat de nieuwsbrief spam is wil ik je altijd wel verwijderen, uw vraag wij draaien :p

Een mens geef dan iets gratis en krijgt hij de naam van spammer.

knaap
6 November 2005, 13:17
Aan Ivan, Ik heb zeker geen probleem met jullie van ivanhoejupiler. Jullie engagement is bewonderenswaardig. Maar ik wel een probleempje met dat gratis domein dat aangeboden wordt en niet blijkt te werken.

Snakey
6 November 2005, 13:44
Aan Ivan, Ik heb zeker geen probleem met jullie van ivanhoejupiler. Jullie engagement is bewonderenswaardig. Maar ik wel een probleempje met dat gratis domein dat aangeboden wordt en niet blijkt te werken.
Dat domeinnaam wordt aangeboden door Eurohost, dus je bent daar de client, als je nog niets weet van het instellen van naamservers en dergelijke, probeer eerst aan Eurohost je vraag te stellen zij kunnen het namelijk ook voor jou instellen.

Martijnc
6 November 2005, 13:48
Kheb het juist gedaan en het domein is actief en word doorgestuurd. Nameservers moet je niet ingeven. in het beheerpaneel kan je het domein ingeven naar waar het moet worden doorgestuurd. het duurt wel wat langer voor het actief is.

knaap
7 November 2005, 12:59
Het is gelukt. Eurohost heeft mij goed geholpen. Ofschoon dat er wat spanning ontstond, toch van harte bedankt. 11.11.11-erpemere is u van harte dankbaar.