Volledige versie bekijken : thunderbird briepapier



skinny
6 November 2005, 12:34
Kan er mij iemand vertellen of er een extensie bestaat waarmee ik een eigen briefpapier kan maken waarop ik dan mijn bericht kan typen, of bestaat er een andere manier om een eigen afbeelding als achtergrond te kiezen en zo een eigen persoonlijk briefpapier te maken. Ik weet dat dit in outlook mogelijk is maar het zou me verwonderen dat dit in Thunderbird niet mogelijk zou zijn.
Thnx.

stallion
6 November 2005, 14:49
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?p=635548
Hier vind je de mogelijkheden terug....(y)

Briefpapier = stationary

Nostradamus
6 November 2005, 15:06
Dag Skinny, als je achtergronden hebt van het formaat 1024 x 768 > bericht opstellen > even klikken in het veld waar je je bericht wil typen > opmaak > paginakleuren en achtergrond > bestand kiezen > achtergrond halen uit één van je mappen > o.k. en je achtergrond staat er. Groetjes.

skinny
6 November 2005, 18:21
Thnx NOSTRADAMUS, dit werkt, maar bestaat er ook een mogelijkheid om de gekozen achtergrond als standaard in te stellen zodat bij het afsluiten en terug opstarten van Thunderbird de gekozen achtergrond nog steeds de standaard achtergrond is, dit zou het nog wat makkelijker kunnen maken.
Alvast bedankt hoor!!!

Kamiel
6 November 2005, 22:53
Sla je briefpapier als html pagina op in de map documents and settings/user/Application Data/Microsoft/Briefpapier en dan kan je hem selecteren als standaard briefpapier in je Outlook; via het menu Extra/Opties en de tab E-mailindeling
Succes