Volledige versie bekijken : Zou dit op iets trekken?



Yelleken
6 November 2005, 16:36
vanaf 8 november staat dit in lidl te koop.
ben aan het twijfelen of k die zou gaan halen of niet.
wat denken jullie van het systeem?
http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20051108.p.Satelietnavigatiesysteem

Clioke16V
6 November 2005, 17:55
Ziet er ook een MIO namaak uit he ( wat natuurlijk niets wil zeggen ) prijs is goed voor zover ik er iets van ken. enja ze geven geen 3 jaar garantie op prullen producten he. Dus het zal wel iets goed zijn.

sniffer
6 November 2005, 18:29
deze weet ik niet maar mijn ma heeft er vorig jaar daar een gekocht en ze is er tevreden van.

Yelleken
6 November 2005, 18:32
en kunt ge op zoiets ook bijvoorbeeld tottom5 opzetten? of kunde daar enel de bijgeleverde dingen van gebruiken?

Clioke16V
6 November 2005, 21:02
Daar durf ik geen uitspraak over doen > maar waarom persee die TT5, ik heb TT5 en die werkt goed maar ik ken er veel die problemen hebben met TT5, en de software die daarbij is zal ook wel goed zijn hoor.

Smokey
6 November 2005, 21:02
Ziet er ook een MIO namaak uit he ( wat natuurlijk niets wil zeggen ) prijs is goed voor zover ik er iets van ken. enja ze geven geen 3 jaar garantie op prullen producten he. Dus het zal wel iets goed zijn.

mja ik heb toch een paar dingens uit den aldi gekocht en ben er best tevreden over
bv een externe hd een 60cm tvke een fotocamera en zone prul is het nu ook wer niet

Clioke16V
6 November 2005, 21:14
Smokey > jij begrijpt het dus duidelijk verkeerd he maat. Op die navigatie dat die mens hier wil kopen krijg je 3 jaar garantie > prullen toestellen geven ze geen 3 jaar > SNAPPIE ?

Ikzelf heb ook al het een entander van aldi en lild gekocht en ook nog nooit bedrogen uitgekomen.

Yelleken
6 November 2005, 23:05
Smokey > jij begrijpt het dus duidelijk verkeerd he maat. Op die navigatie dat die mens hier wil kopen krijg je 3 jaar garantie > prullen toestellen geven ze geen 3 jaar > SNAPPIE ?

Ikzelf heb ook al het een entander van aldi en lild gekocht en ook nog nooit bedrogen uitgekomen.

zijt ge da wel zeker da ik ne mens ben :rofl:

Clioke16V
7 November 2005, 02:24
Die kans is toch groot :D, ja kon niet op de naam komen dus > die mens > is altijd juist :D

vanic
7 November 2005, 12:30
en kunt ge op zoiets ook bijvoorbeeld tottom5 opzetten? of kunde daar enel de bijgeleverde dingen van gebruiken?

volgens mij niet... het werkt met windows ce.
het is ook geen PDA maar een PNA dus bijna enkel gemaakt om te navigeren( mp3's gaan ook)
met een PDA kun je meer doen

de prijs is goed ...dus als je enkel een toestel wil om te navigeren zal het zeker goed zijn.

tsjonker
7 November 2005, 19:29
processorsnelheid is zeker genoeg.
Scherm is groot genoeg.
Ik veronderstel ook dat vanic gelijk heeft. Naar hetgeen ik lees zou het hier gaan om enkel een navigatietoestel, geen pocket pc.
Prijs is zeker goed.
Garantie is meer dan goed.
Het navigatiepakket is niet meegegeven dus daar kan ik mij niet over uitspreken.