Volledige versie bekijken : outlook express (waarschuwing geven)



maes
6 November 2005, 21:24
Ik werk met outlook express en wou graag weten of er een mogelijkheid in dit mailprogramma zit om, wanneer je aan het surfen bent en er komt mail binnen, een geluid of een waarschuwing te geven zodat je weet dat er een mail binnen gekomen is. Wanneer je de pc aanzet zou het natuurlijk ook interresant zijn om onmiddellijk te weten dat er mail voor je is zonder dat je altijd het programma moet openen om dat even te checken. Graag wat uitleg aub waarvoor hartelijk dank!!!!:)

sniffer
6 November 2005, 21:27
ik heb me dat ook altijd afgevraagd en mij hebben ze gezegd dat het alleen kan met outlook en nit met express.
ik heb de telemeter gedownload en daar kan je instellen om de ... minuten controleren of er mail is en dan krijg je een envelopje en een pop up. Voorlopig is dat mijn enige oplosing.

Ik ben benieuwd of er nu al iemand weet of het anders kan?

maes
6 November 2005, 21:30
en waar heb je die telemeter gedownload aub??

sniffer
6 November 2005, 21:30
hier op de site geloof ik bij downloads

maes
6 November 2005, 21:32
euh....jij bent wel een rappe om te antwoorden ......zal es zoeken. In ieder geval bedankt al ;-)

sniffer
6 November 2005, 21:34
op de hoofdpagina kan je downloads vinden in de linkerkolom onder je avatar bij site navigatie. dan ga je naar de rubriek internet en daar staat telemeter tussen.

succes

Mak
6 November 2005, 21:39
Start-configuratiescherm-spraak,geluid en audioapparaten-geluiden en audioapparaten-geluiden

http://x11.putfile.com/11/30913311391.jpg (http://www.putfile.com)
klikken op bladeren en hier kan je zelf een geluid toevoegen voor je nieuwe of inkomende mails.
Succes.

J.W.
6 November 2005, 21:42
Ik werk met outlook express en wou graag weten of er een mogelijkheid in dit mailprogramma zit om, wanneer je aan het surfen bent en er komt mail binnen, een geluid of een waarschuwing te geven zodat je weet dat er een mail binnen gekomen is. Wanneer je de pc aanzet zou het natuurlijk ook interresant zijn om onmiddellijk te weten dat er mail voor je is zonder dat je altijd het programma moet openen om dat even te checken. Graag wat uitleg aub waarvoor hartelijk dank!!!!:)

Dat gaat ook in Outlook Expres

Open OE - Extra - Opties - Tabblad Algemeen - Vinkje zetten bij geluid afspelen bij nieuwe berichten en vinkje zetten bij Elke XX minuten op nieuwe berichten controleren. En dan natuurlijk het aantal minuten invoegen.

Smokey
6 November 2005, 21:43
Start-configuratiescherm-spraak,geluid en audioapparaten-geluiden en audioapparaten-geluiden

http://x11.putfile.com/11/30913311391.jpg (http://www.putfile.com)
klikken op bladeren en hier kan je zelf een geluid toevoegen voor je nieuwe of inkomende mails.
Succes.

master :bow:

sniffer
6 November 2005, 21:50
@ mak, J.W. en smokey : wat jullie zeggen klopt allemaal maar om dan een melding te krijgen van de binnekomende mails moet je outlook express toch open staan of niet?
Ik denk niet dat het dat is wat maes bedoelt maar wel dat je een herinnering krjigt zonder dat het programma actief is

maes
6 November 2005, 21:59
en wat stel ik hier best in aub?

http://www.MailFreeOnline.com/uploader/AA2D5604.jpg

maes
6 November 2005, 22:00
@ mak, J.W. en smokey : wat jullie zeggen klopt allemaal maar om dan een melding te krijgen van de binnekomende mails moet je outlook express toch open staan of niet?
Ik denk niet dat het dat is wat maes bedoelt maar wel dat je een herinnering krjigt zonder dat het programma actief is


Ja dat bedoel ik...

J.W.
6 November 2005, 22:18
@ mak, J.W. en smokey : wat jullie zeggen klopt allemaal maar om dan een melding te krijgen van de binnekomende mails moet je outlook express toch open staan of niet?
Ik denk niet dat het dat is wat maes bedoelt maar wel dat je een herinnering krjigt zonder dat het programma actief is

Bestaat er dan een programma dat, als het inactief is, toch actief is? Maes moet dan zijn OE maar laten openstaan en dan minimaliseren. Het gebruikt maar weinig geheugen (ongeveer 4 à 5 MB)
Als hij een ander programma daar wil voor gebruiken, zal hij dit toch ook actief moeten laten zijn.

sniffer
6 November 2005, 22:20
tja blijkbaar kan het wel met outlook zonder dat het open staat. en als ie de telemeter downloadt is die idd ook wel actief maar het heeft ook meer dan 1 nut en het staat ook niet echt zichtbaar open en in de weg onderaan je scherm ( wel links een klein icoontje)

maes
6 November 2005, 23:05
tja blijkbaar kan het wel met outlook zonder dat het open staat. en als ie de telemeter downloadt is die idd ook wel actief maar het heeft ook meer dan 1 nut en het staat ook niet echt zichtbaar open en in de weg onderaan je scherm ( wel links een klein icoontje)

Heb het even nagekeken maar die telemeter is enkel voor telenet-gebruikers blijkbaar en ik zit met adsl dus.......:close

sniffer
7 November 2005, 14:25
oeps dan weet ik niet direct een andere oplossing. misschien weet iemand anders het wel?

Silverwing
7 November 2005, 20:58
Ik dacht dat als je gebruik maakt van accounts in windows dat wanneer je ingelogd bent op jouw account en het dan zo insteld zoals mak zijn voorbeelddat je dan in het systeemvak een melding ziet staan wanneer er nieuwe mail is.

Mimosa
8 November 2005, 16:35
Als je WinXP hebt en je logt in op de PC als een of andere gebruiker dan staat toch op dat scherm: je hebt X aantal ongelezen mails of zoiets?

spruit
11 November 2005, 20:33
tja blijkbaar kan het wel met outlook zonder dat het open staat. ( wel links een klein icoontje)

ik werk al lang met microsoft outlook, en die moet ook openstaan om te weten wanneer ik een mail ontvang ;)

PS. ik denk dat er genoeg externe progje's zijn om dit op te vangen...eens googlen

Averell
13 November 2005, 14:40
Dit is inderdaad waar, zolang je outlook express in je taakbalk hebt staan krijg je een melding maar niet als hij gesloten is .

diedie
13 November 2005, 15:11
In outlook 2003 kan je een melding op je bureaublad laten plaatsen wanneer je een nieuw e-mailbericht ontvangt.
Menu : Extra : Opties, kies Voorkeuren
Kies E-mailopties en vervolgens: Geavanceerde e-mailopties
Klik aan : Een waarschuwing voor nieuwe e-mail weergeven op het bureaublad.
Vervolgens kan je allerlei voorkeuren instellen voor deze waarschuwing via de knop: Instellingen van waarschuwingen op het bureaublad
Klik op de knop Voorbeeld om een voorbeeld te bekijken.
Klik op OK.
mvg,

compuchrisje
13 November 2005, 21:05
Outlook, Diedie, maar outlook expres?

diedie
13 November 2005, 21:38
compuchrisje Outlook, Diedie, maar outlook expres?
voor outlook express gebruik ik het volgende programma:
POP Peeper
Het nestelt zich in de tray van de taakbalk en geeft u een waarschuwing wanneer er nieuwe mail is binnengekomen op uw account. POP Peeper ondersteund onder andere POP3, Hotmail, MSN, Yahoo, Mail.com, MyWay, Excite, Lycos.com en RediffMail accounts. Ook is het met POP Peeper mogelijk om mailtjes te lezen en verwijderen. Dat is vaak wel zo handig omdat u op die manier verhinderd dat virussen en dergelijke op uw systeem komen. Eveneens interessant is de mogelijkheid om het programma te beveiligen met een wachtwoord, dat u bijlagen kunt opslaan of openen en dat u zoveel accounts kunt aanmaken als u zelf wilt.
Ziezo compuchrisje;) <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

compuchrisje
13 November 2005, 23:04
Toch een lastig mens die cchrisje hé diedie :p

diedie
14 November 2005, 09:39
:crazy: zeg wel, ken je dat nederlandstallig liedje "MET DE VROUWEN NIETS ALS LAST"????
Trouwens heb je het programma al uitgeprobeerd, uw mailbox moet niet open staan voor een waarschuwing te krijgen. Dit was toch wat Maes wou.
mvg,

compuchrisje
14 November 2005, 19:29
Nee heb het zelf niet uitgeprobeerd, ik kom toe met één keer per dag naar mijn mailbox te kijken. Kwestie van filters en het scheiden van 'deftige' mail en joy-mail. Maar tips vind ik altijd interessant, er kunnen andere mensen zijn die het kunnen gebruiken.