Volledige versie bekijken : pocket PC op internet



lector.h
7 November 2005, 17:31
Hoi,
Al gezocht op de zoekfunctie van deze forums, maar niets gevonden (ik dom ?), maar wat zoek ik :
Hoe ik met m'n pocket pc (mio 168) die verbonden is aan de PC op internet kan en MSN kan gebruiken.
Toen ik hem kocht ging dit, maar nu moet ik ergens iets midaan hebben (hard reset..) en nu lukt dit niet meer.(crash)
Ik surf via telenet.
Een merci op voorhand voor wie me de weg wijst.:)

(y)

tsjonker
7 November 2005, 20:45
Ik heb eens de zoekfunctie gebruikt:
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=10531

lector.h
7 November 2005, 20:53
@ tjonker :
merci voor de reply.
Daar was ik ook al geweest, maar 't helpt niet.
Ik moet daar steeds via settings van alles invullen, en een inbelnr, maar met telenet hoeft dat niet !
Miljaar !(crash)

tsjonker
8 November 2005, 18:53
staat daar niet zoiets als "set as internet explorer"? Of zo iets in die trend dat je dezelfde instellingen gebruikt als je internet explorer op je pc.
Bij mij werkt het zo.

lector.h
9 November 2005, 14:23
@ tsjonker :
neen, bij mij jammer genoeg niet....
toch bedankt.

pitbull.spikey
9 November 2005, 21:42
welke windows staat er op uwe pocket laten we daar mee beginnen

lector.h
10 November 2005, 11:59
Microsoft pocket PC Versie 4.20.1081 (Build 13100)
processor Intel PXA255
Mem : 62.82 Mb
Expansionslot not in use
Is dit een begin ?
a propos, merci voor de reactie.

tsjonker
12 November 2005, 00:53
Dit is de uitleg die ik op die site (zie hierboven vermelde link) gevonden had. Werkt dit echt niet? Toen ik het programma checkpoint gebruikte op mijn Mio 168 heb ik deze handleiding gevolgd en dat werkte perfect voor mij.

Ik heb mij wel vergist. De tekst "set as internet explorer" was in het programma checkpoint zelf, niet in de windows op je pda.

Desktop PC - 1

On your desktop PC:

Install Microsoft ActiveSync 3.5 or newer!
Open the ActiveSync main window..
Click on the "File" menu and select the option "Connection settings".
On the lower half of the window you see a checkbox called "Allow network (Ethernet) and Remote Access Service (RAS) server connection with this desktop computer".
Make sure this checkbox is checked!
Press the "Ok" button.
Then click on the "Tools" menu of ActiveSync, select the option "Options" and go to the tab called "Rules".
On the bottom of that tab you see a frame titled "Pass through" where you can select a connection.
Select the connection "The internet" and press the "Ok" button.Pocket PC - 1

Then go to your Pocket PC.

From the "Start" menu select the option "Settings" and go to the tab called "Connections".
At the bottom of the window you'll see a combobox titled "My network card connects to".
In this combobox select the connection called "The internet".
Then start the Internet Explorer on your Pocket PC.
From its "Tools" menu click the option called "Options".
Go to the tab called "Advanced".
Make sure the checkbox called "Allow cookies" is checked.
Now close the Options window again by pressing its "Ok" button and close the Internet Explorer.

lector.h
12 November 2005, 12:43
Merci.
zal 't straks proberen als de vrouw thuiskomt met de auto. De PPC zit daarin...

pitbull.spikey
27 November 2005, 19:19
had graag eens geweten of je er niu in geslaagd bent om verbinding te krijgen op internet met uw pocket??

lector.h
28 November 2005, 18:22
neen, nog altijd niet, helaas.....
Ik zoek verschillende fora af, maar vind nergens de oplossing. En nochthans, het heeft gegaan.
ik post zeker als ik een oplossing heb.

lector.h
28 November 2005, 18:23
Lukt nog altijd niet. ik zoek op verschillende fora, maar vind nergens een oplossing. En nochthans, het HEEFT gegaan.
Ik post zeker als ik de oplossing vond.

Spoorzoeker
1 December 2005, 22:06
Je hebt een pc en dan ga je via je ppc op MSN ?.

Rare mensen, die Belgen :)

pitbull.spikey
2 December 2005, 10:06
Je hebt een pc en dan ga je via je ppc op MSN ?.

Rare mensen, die Belgen :)
als nederlanders zoveel beter zijn wat doe je hier dan nog ??

lector.h
4 December 2005, 19:22
@ all : door een batterij die leeg was, heb ik alles terug mogen opzetten. De instellingen gedaan die hier hoger beschreven staan, en ik kan al terug surfen.... Hoera ! en merci voor alle hulp !

@spoorzoeker :
als ik een toepassing draai, kan het gebeuren dat die toepassing m'n PC in beslag neemt zodat ik MSN niet meer zie.
Daarom had ik graag via de PPC een "tweede scherm gehad om MSN te gebruiken voor eventuele hulp van ervaren gebruikers.
Toch bedankt allemaal !