Volledige versie bekijken : unsuccesful update avg



biljaarstoksken
7 November 2005, 21:38
als ik avg wil opdaten krijg ik volgende melding
update was unsuccesful
can not initalize the update interface. Installation of avg free edition is probably damaged. Please reinstall avg free edition.
Wat moet ik doen? Ik heb het al 10 tallen keren herinstalleerd en krijg steeds het zelfde.

Simply
7 November 2005, 21:45
Probeer deze download (http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_362a652.exe) eens??!!! ;)

biljaarstoksken
7 November 2005, 22:13
werkt ook niet. ik krijg terug dezelfde melding bij het updaten.

Simply
7 November 2005, 22:23
En alles van de voorgaande installatie is weg????

biljaarstoksken
7 November 2005, 22:26
ja, voor zover ik weet

biljaarstoksken
4 December 2005, 20:11
is er echt niemand dat mij kan helpen???????

Clioke16V
8 December 2005, 21:47
Verwijder je eerst de AVG in configuratiescherm > software, zoja zit je al goed.

@ Simply > kan dit ook met registersleutel te maken hebben ?

Marshall
9 December 2005, 10:19
Dit kan eigenaardig klinken, maar zie eens in je avg controle center waneer die update begint(uur van start).

Het zou kunnen dat er bv staat 00.00 u,als je dan voor dit uur je pc uitzet heb je geen update gekregen,en zie ook eens welke vinkjes je moet (wil) plaatsen (in't verleden heb ik dit ook voor gehad geen updates,ook niet manueel, dan heb ik avg zelf het maar laten doen autom dus, 'k heb dan het uur veranderd zodat de pc 'n update kreeg als de pc aan stond en kreeg vlot alle updates binnen).

Geduld hebben dan tot dat het uur aanbreekt dat avg moet gaan updaten (autom),'k heb dit bv om 19 u laten gebeuren (update) en s'morgens om 8 u begint hij te scannen op virussen.

Zie ook eens als je bv 'n firewall, spysweeper,ewido enz gebruikt of deze groep het niet tegenhoudt, indien wel schakel deze dan eens even uit (voor de install van avg) of de regel avg update toelaten.

Dus avg controle center, start om uur .... , scan om uur.... , en verder niets doen (geduld) laat avg het zelf eens uit voeren.

Laat ons iets weten als het gelukt is zo hebben de anderen er ook iets aan.

mvg Marshall. :)

biljaarstoksken
10 December 2005, 18:13
het werkt niet
ik heb er alles afgezwierd en NOD32 geinstalleerd en dat werkt heel goed, toch bedankt