Volledige versie bekijken : E-mails scheiden



Eddy
8 November 2005, 11:03
Ik ben al een tijdje bepaalde mails rechtstreeks naar een aparte map te verplaatsen.Dat gebeurt ook wel,maar er blijft steeds een dubbel in mijn postvak IN zitten,en dat is nu juist niet de bedoeling.
Kan er iemand mij helpen.

Groeten,Eddy

Baloeke
8 November 2005, 12:07
Je moet dit doen met regels en waarschuwingen. Deze is te vinden in de menu extra (outlook 2003)

Mimosa
8 November 2005, 16:31
Extra/berichtregels/E-mail... en zo verder aanmaken.

Eddy
9 November 2005, 11:36
Heb het op de door jou voorgestelde manier gedaan,maar blijkbaar niet op de juiste wijze.De mails komen altijd in de juiste map,maar ook nog in mijn postvak IN terecht.Daar zit nu mijn probleem.

Groeten,Eddy

Simply
9 November 2005, 11:49
Eddy,

Ga selecteer een e-mail van een persoon waarvoor je een map wil aanmaken!

klik dan rechtermuisknop en daar zie ergens staan berichtregel of regel aanmaken staan! Dit is een wizard, als die goed volgt is het normaal vrij simpel, vergeet niet tegen het einde een keuze te maken of hij de regels moet toepassen op alle nieuwe e-mails of ook op e-mails die reeds in je postvak IN zitten!!

Mimosa
9 November 2005, 12:33
Eddy,

Ga selecteer een e-mail van een persoon waarvoor je een map wil aanmaken!

klik dan rechtermuisknop en daar zie ergens staan berichtregel of regel aanmaken staan! Dit is een wizard, als die goed volgt is het normaal vrij simpel, vergeet niet tegen het einde een keuze te maken of hij de regels moet toepassen op alle nieuwe e-mails of ook op e-mails die reeds in je postvak IN zitten!!
En ook niet vergeten: klikken op Nu Toepassen en dan nog eens op Nu toepassen en OK.
Dan zou een venster moeten verschijnen met: je berichtregel is toegepast op Postvak In.
Succes ermee! Mijn post komt ook in verschillende mappen terecht en enkel en alleen daar waar ik ze hebben wil (niet in mijn Postvak In dus)
Denk dat je probleem zit omdat je hebt gekozen voor: Kopiƫren naar een bepaalde Map. Vandaar dat het OOK in je Postvak In nog eens komt.
Je moet wat verder scrollen onder nr 2 wat ermee moet gebeuren en daar kiezen voor: Verplaatsen naar Bepaalde map! Je kan je reeds ingestelde regels aanklikken via extra/berichtregels/e-mail en daar kiezen voor Wijzigen
Succes ermee!

Eddy
10 November 2005, 10:45
Zaak is opgelost.Had foutieve item aangevinkt en het bevestigen vind ik nogal verwarrend.Bedankt voor de aangebrachte info.

Groeten,Eddy

Mimosa
10 November 2005, 11:59
Zaak is opgelost.Had foutieve item aangevinkt en het bevestigen vind ik nogal verwarrend.Bedankt voor de aangebrachte info.

Groeten,Eddy
Eddy, mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je precies met dit bedoelt: en het bevestigen vind ik nogal verwarrend.