Volledige versie bekijken : skynet adres in outlook express...



Spike
8 November 2005, 11:32
hallo,

een nichtje van mij heeft internet van Belgacom, daarbij krijg je een e-mail adres: fa123456@skynet.be. Op de site van skynet kan je zelf meerdere eigen email adressen registreren, bijvb: spike@skynet.be , tim@skynet.be

Als ik nu in outlook express 6 deze adressen invoer, komen zowel de mails voor spike als deze voor tim in dezelfde postvak IN terrecht. Is er een manier om te zorgen dat deze in twee apparte mappen binnenkomen?

volgens mij worden deze twee adressen toch nog gezien als fa123456@skynet.be, en komen ze daarom in dezelfde map terrecht?

enig idee of dit te scheiden is?

greetz, tim

Baloeke
8 November 2005, 12:13
Als je 2 gebruikers aanmaakt op je startpagina zal dat lukken.

Mimosa
8 November 2005, 16:29
Je kan ook werken met berichtregels (ik denk dat hier wel tips op deze site te vinden zijn, heb nu geen tijd om te zoeken)

Spike
9 November 2005, 00:39
hey,

k heb wa zoekwerk over identiteiten gedaan bij de hulp functie, en k denk dat k het gevonden heb. een van dees gaan we het testen.

merci voor de hulp

greetz, tim

Spike
9 November 2005, 09:05
nog een ander vraagje: is het nog mogelijk om een hotmail account in outlook express in te voegen? Ik meen een tijdje geleden gehoord te hebben dat dit betalend ging worden, en alleen de mensen die het al hadden ingesteld hier nog gebruik van konden maken?

weet iemand hier iets meer over?

greetz, tim

Mimosa
9 November 2005, 10:09
Hotmail in Outlook inbrengen is inderdaad betalend tegenwoordig.

Kokki
9 November 2005, 18:05
Hotmail in Outlook inbrengen is inderdaad betalend tegenwoordig.

gmail is nog gratis.

En idd berichtregels instellen om verschillende mails afzonderlijk op te halen.
http://www.dto.tudelft.nl/security/spam/filteren/outlook-express-6-nl/

Succes

compuchrisje
10 November 2005, 00:51
Als je vroeger al je hotmail in outlook expres had kan dat nu nog, heb dat nu toch zowat al een keer of drie kunnen doen dit jaar, zelfs op mijn nieuwe pc.

Spike
10 November 2005, 09:34
aha, dus alleen de mensen die nog nooit hotmail in outlook hadden staan, kunnen dit niet doen?
Blijft het voor de mensen die dat wel al hadden gratis, of gaan ze op termijn dit ook betalend maken?

Mimosa
10 November 2005, 09:54
aha, dus alleen de mensen die nog nooit hotmail in outlook hadden staan, kunnen dit niet doen?
Blijft het voor de mensen die dat wel al hadden gratis, of gaan ze op termijn dit ook betalend maken?
Da's een grote mysterieuze vraag ;) Hopen van niet dan maar he :p

Spike
10 November 2005, 14:27
k vrees ervoor, dit heb k op een andere site gevonden...

"Nieuwe gebruikers van Hotmail kunnen vanaf maandag aanstaande "HTTPMail" alleen nog maar gebruiken wanneer zij zich tegen betaling aanmelden bij Hotmail Plus of MSN Premium. 'Oude' klanten krijgen in de komende maanden een bericht wanneer de overgang voor hen zal plaatsvinden.

Het is de bedoeling dat de hele omschakeling in april 2006 helemaal afgewikkeld is."

godsend
19 November 2005, 19:36
das wel vervelend

bestaat er geen ander programma waarmee je verschillende hotmail adressen tegelijk kan beheren zonder ervoor te moeten betalen?